گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک آغاز شد
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک که شامل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می‌شود از امروز شنبه ۱۳ خرداد آغاز شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های دولت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک است که از امروز ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ مرحله جدید آغاز شده که این مرحله با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اجرا شده است.

مصدق کشاورزی ادامه داد: در این طرح مبلغ یارانه این افراد ۲۰ درصد افزایش یافته است، اما مشروط بر اینکه از مبلغ یارانه قبلی که به ازاء هر نفر ۴۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شده است حداقل به میزان ۳۲۰ هزار تومان اقلام تعیین شده خریداری شود.

به گفته وی این کالا‌ها شامل ۱۱ قلم از جمله برنج، روغن، ماکارونی، ماست، پنیر، گوشت قرمز، گوشت منجمد و حبوبات است که افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مشخص شده در استان این اقلام را خریداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد: برای دسترسی بهتر افراد به این فروشگاه‌ها اپلیکیشن شما برای نصب بر روی گوشی‌های همراه در نظر گرفته شده است و افرادی که گوشی هوشمند ندارند نیز با شماره گیری# ۱۴۶۳ *۵۰۰* می‌توانند برای فعال سازی مبلغ یارانه‌ای که به آن‌ها تخصیص یافته اقدام کنند.

وی گفت: از مزایای این طرح اختیاری بودن آن است و هیچ اجباری برای برخورداری از این افزایش ۸۰ هزار تومانی یارانه وجود ندارد و تنها افرادی می‌توانند از این افزایش بهره‌مند شوند که ۳۲۰ هزار تومان کالا خریداری کرده باشند و فردی که تمایل دارد ۴۰۰ هزار تومان را نقدی برداشت کند نیاز به رعایت موارد ذکر شده ندارد.

کشاورزی بیان کرد: افراد مشمول این طرح می‌توانند یک ماه زودتر از موعد پرداخت، یارانه خود را به صورت کالابرگ خریداری کنند.

به گفته وی طرح ملی کالابرگ الکترونیک در مراحل بعدی شامل تمام سه دهک پایین درآمدی جامعه خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: افرادی که در دهک‌های مختلف هستند نیاز به معرفی هیچ سازمان و نهادی ندارند، زیرا دهک‌بندی براساس آمار و آخرین یارانه پرداختی است و هیچ گونه تغییری هم در دهک‌ها قرار نیست انجام شود.

شناسه خبر : 8485
تاریخ : 1402/3/13 16:45:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/T6f0mK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #طرح کالابرگ #مددجویان #بهزیستی #یارانه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.