گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مردم آگاه هستند/ معاندان، به دنبال تشويش اذهان عمومي
فرمانده انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: معاندان به دنبال تشويش اذهان عمومي مردم بوده و هر چيزي را بهانه مي کنند تا بتوانند به نيت پليد خودشان برسند و مردم آگاه هستند.

به گزارش  دریاکنار به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "احمدرضا رادان" در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر انتشار برخي ويديوها عليه پليس، اظهار داشت: طبيعي است، معاندان به دنبال تشويش اذهان عمومي بوده و هر چيزي را بهانه مي کنند تا بتوانند به نيت پليد خودشان برسند و مردم آگاه هستند.

وي با بيان اينکه، بيگانگان راست و دروغ و گذشته و حال را با يکديگر مخلوط مي کنند تا بتوانند اذهان عمومي را مشوش کنند، افزود: کليپي که اخيرا منتشر شد، مربوط به 2 سال گذشته بود و متهمان آن دستگير و مجازات شدند.

سردار "رادان" خطاب به شهروندان گفت: پليس در حوزه درون سازماني، با ديده باني تلاش مي کند تا حق مردم ضايع نشود و در حوزه برون سازماني، هوشيار و بيدار است تا کسي نتواند از مردم عزيز سوء استفاده کند.

مجاهدان يمني، پايه هاي دشمن را به لرزه در آوردند

فرمانده انتظامي کل کشور به اين سوال که مقاومت يمن را چگونه ارزيابي مي کنيد، پاسخ داد: مجاهدان يمني را همانند مجاهدان صدر اسلام قوي، با اعتقاد، با ايمان و محکم و استوار مي دانم که به هيچ عنوان از دشمن ترس و واهمه ايي در خودشان ندارند و  توانستند پايه هاي دشمن هر چقدر هم قوي باشند به لرزه در بياورند.

شهيد "امير عبدالهيان"، ديپلماسي را در خدمت ميدان و تکميل کننده ميدان مي دانست

سردار "رادان" در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد؛ نقش شهيد "امير عبدالهيان" در ديپلماسي ميدان و تامين امنيت کشور را چگونه ارزيابي مي کنيد، اظهار داشت: شهيد "امير عبدالهيان" تبسم از لبش برداشته نمي شد و اما معتقد به مباني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و رهبر انقلاب بود، ميدان را خوب مي شناخت و ديپلماسي را در خدمت ميدان و تکميل کننده ميدان مي دانست.

شناسه خبر : 16803
تاریخ : 1403/6/15 10:37:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/weYbxz
نویسنده خبر :
X

🔶نگار رزم دیده
🔹 روزنامه نگار | مدرس

 
 
 
 
 
 
برچسب ها #مردم اگاه هستند

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.