آخرین اخبار
مردم برای صیانت و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد صحنه شده‌اند
استاندار بوشهر گفت: مردم در این شرایط خاص برای صیانت از خون مطهر شهدا و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد صحنه شده‌اند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در راهپیمایی مردم بوشهر در محکومیت حادثه تروریستی در شیراز با اشاره به اینکه در طول 43 سال گذشته همواره مردم بزرگترین توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند گفت: امروز در این شرایط و حوادث اخیر، اغتشاشات، آشوب و وقایع کشور به ویژه در حادثه حرم شاهچراغ شیراز حتما نقش اصلی در خنثی کردن دسیسه جهانی و بین‌المللی مردم دارند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی متعلق به مردم است افزود: اکنون دشمن با تمام قدرت، کفر و نفاق برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد میدان شده‌اند و امروز مردم وارد صحنه شده‌اند تا از این طریق از خون مطهر شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم همیشه نقش اصلی در خنثی کردن توطئه و جنایت دشمن داشته‌اند و این بار قطعاً نقش مردم است که در پیروزی علیه دشمن نقش اساسی دارند و بدون شک این بار هم مانند دفعات گذشته مردم بر دشمن پیروز می‌شوند.

 

محمدی‌زاده با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی محکومیت جنایت عمل تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل توسط مردم بنیان‌گذاری شد و نظام اسلامی ایران بر قدرت مردم شکل گرفته و دشمن شکست دیگری در این تهاجم متحمل شده است.

شناسه خبر : 3869
تاریخ : 1401/8/6 17:34:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/u6lJYR
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #استاندار #احمد محمدی زاده #صیانت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.