گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مرکز پژوهش‌های مجلس ۲۰۲ گلوگاه فساد را شناسایی کرد
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: در بررسی‌های خود، ۲۰۲ گلوگاه فساد را شناسایی کردیم و گزارش ۳۷ مورد از آن‌ها در اختیار دستگاه‌های مسئول قرار گرفته است

بابک نگاهداری در در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر مرکز پژوهش‌های مجلس و در تشریح رویکرد‌ها و اقدامات تحولی مرکز پژوهش‌های مجلس، تصریح کرد: رشد کمی و کیفی فعالیت‌ها و گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها همزمان دنبال می‌شود؛ گزارش‌های تخصصی این مرکز رشد ۲ الی ۳ برابری با بالاترین کیفیت طی ۴ دوره اخیر داشته است.

وی افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس از کارگزاری پیرو به کارفرمای پیشرو تبدیل شده است؛ تشکیل ستاد برنامه هفتم و تهیه پیش نویس این لایحه با بررسی همه اولویت‌ها و شرایط داخلی و خارجی کشور، حرکتی در راستای رویکرد کارفرما پیشرو است.

وی ادامه داد: در دبیرخانه فقر و فساد و تبعیض نیز ۲۰۲ گلوگاه فساد را شناسایی کردیم که گزارش ۳۷ مورد از آن‌ها با تحلیل و ریشه یابی دقیق در اختیار دستگاه‌های مسئول قرار گرفته است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: در این مرکز تنقیح قوانین با استفاده از هوش مصنوعی در حال انجام است؛ به دنبال این هستیم که تنقیح قوانین را با بکارگیری هوش مصنوعی تا پایان دوره یازدهم مجلس به پایان برسانیم.

نگاهداری خاطر نشان کرد: با راه اندازی مرکز افکارسنجی و سامانه جمع سپاری طرح‌ها و لوایح در مجلس نیز به دنبال پیاده سازی مردمی سازی هستیم.

شناسه خبر : 12965
تاریخ : 1402/9/27 07:27:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4FXRfV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فساد #پژوهش مجلس #دریاکنار #مجلس

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.