آخرین اخبار
مسئولان با تسریع در عملیاتی شدن مجوز سفر لنج‌داران، تاخیر چند ماهه جبران شود/ از صبر ساحل‌نشینان تشکر می‌کنم
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به اعلام صدور مجوز سفر لنجداران توسط وزارت کشور اظهار داشت: با پیگیری هایی که از طریق وزارت کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفت و همچنین استفاده از فرصت‌هایی مانند تذکر به رئیس جمهور که قانون در اختیار وکیل مردم گذاشته، دو روز پیش رئیس ستاد طی تماسی اعلام کرد مجوز سفر صادر شده است.

وی افزود:طبق آنچه رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده تا اخر این هفته مکاتبات و مقدمات لازم سفرها انجام می شود تا شاهد عملیاتی شدن این تصمیم در اول هفته آینده باشیم.

عبدالکریم جمیری بیان داشت: اصل موضوع مجوز سفر است که مجوز از طریق ارگان های مربوطه صادر شده و قول دادن که این مجوز تا شنبه عملیاتی باشد. امیداوریم بعد از این تاخیراتی که بوجود آمده شاهد تاخیرمجددی نباشیم.

وی ادامه داد: از تلاش های آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله صفایی بوشهری، استاندار و معاون اقتصای استانداری بوشهر تشکر میکنم که پیگیر این مساله بودند تا موضوع حل شود.

جمیری گفت: امیدوارم مسئولین محلی با اتحادیه لنجداران و ملوانان همکاری داشته باشند تا این سفر تسریع گردد و تاخیر بوجود آمده جبران شود.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در پایان اظهار داشت: به سهم خودم از صبر و بردباری مردم عزیز دریادل و ساحل نشین در برابر تاخیر زیادی که در مجوز سفر رخ داد تشکر کنم.

شناسه خبر : 11472
تاریخ : 1402/7/12 06:43:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7UXZ6z
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #لنج #ساحل نشینان #لنج داران #جمیری #نماینده مجلس #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.