آخرین اخبار
مسابقات شطرنج یادواره زنده یاد محسن مقاتلی در بندر بوشهر برگزار شد
مسابقات شطرنج یادواره زنده یاد محسن مقاتلی در سالن یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی، معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر استان بوشهر در توضیح این خبر اظهار کرد: مسابقات شطرنج کارکنان با حضور بیش از 40 شطرنج باز اداره کل بنادر و دریانوردی استان برگزار شد.

مهران راویان افزود: در این رقابت‌ها که با هدف پاسداشت یاد و خاطره محسن مقاتلی برگزار شد داود وحدتیان، محمد نظری، علی اکبرمجاهدی پور، محمدتقی موصلی و برنا هاشمی (فرزند سید ابراهیم) به ترتیب رتبه های نخست تا پنجم را به خود اختصاص دادند که در پایان به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

وی ادامه داد: با هدف پرورش و کشف استعدادهای ورزشی جدید در رشته شطرنج، برگزاری  کلاس‌های آموزشی و جذب نفرات جدید از بین همکاران و خانواده در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار دارد.

راویان اظهار کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی فرصتی ارزشمند برای ترویج ورزش و همچنین افزایش شور و نشاط ورزشی در بین کارکنان است.

راویان افزود: در همین راستا یکشنبه آینده بیستم اسفنده با هدف بزرگداشت روز بوشهر، پیاده روی خانوادگی کارکنان در ساحل خلیج فارس برگزار می شود.

گفتنی است محسن مقاتلی از کارکنان یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر چندی پیش در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

شناسه خبر : 14353
تاریخ : 1402/12/19 06:45:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UEroVm
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مسابقات شطرنج #یادواره #زنده یاد محسن مقاتلی #یگان حفاظت #بنادر #دریانوردی #استان بوشهر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.