گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها نونهالان پسران “المپیاد استعداهای برتر” استان بوشهر برگزار شد
المپیاد استعداهای برتر بسکتبال با حضور ۱۴ باشگاه ایران سازان برگزارشد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ المپیاد استعداهای برتر با حضور ۱۴ باشگاه ایران سازان دیلم، یاران و بازیل گناوه اسپاد الف،ب و دیاکو برازجان حیدری خورموج، منتخب کنگان، نیروگاه اتمی، ساحل نشینان الف و ب، مامبا الف و ب و ژرمانسیکا بوشهر در شهر بوشهر در دو سالن شهید صدوقی و سالن فجر در قالب ۴ گروه برگزار گرید که پس از رقابت گروهی ۸ تیم بر مرحله حذفی راه یافتند و در پایان ۴ تیم ساحل نشینان، یاران، اسپاد و نیروگاه اتمی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و در پایان تیم یاران گناوه قهرمان این دور از مسابقات گردید و تیم ساحل نشینان بوشهر و اسپاد برازجان به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب نمودند.
رضازاده رییس هیأت بسکتبال استان بوشهر در این خصوص اشاره نمود: هدف از برگزاری این مسابقات ترغیب و تشویق نونهالان برای حضور در میادین بزرگ کشوری و همچنین شناخته شدن ورزشکاران در سطح کشور برای حضور در تیم ملی عنوان نمود. وی همچنین خاطر نشان کرد که بسکتبال استان بوشهر در سال ۹۵ فقط دو تیم نونهالان در باشگاه‌ها فعالیت می‌نمودند که با کوشش روسای هیأت های شهرستان و همچنین مدیران و مربیان باشگاه توانسته‌ایم با تلاش همه در حال حاضر ۱۴ تیم در مسابقات نونهالان فعالیت داشته باشند و هرچقدر ما دایره همگانی‌مان گسترده‌تر نماییم قطعا ورزشکاران بیشتر در سال های آینده در سطح کشور خواهیم داشت.
وی در پایان اشاره نمود: از همه‌ی عزیزان که در امر برگزاری این مسابقات اهم از دبیر هیأت، کمیته داوران و مسابقات،ناظران و داوران و مربیان که تلاش نمودند و با تمامی نواقص و معایب ما را هراهی نمودند قدردانی نمود.

شناسه خبر : 15932
تاریخ : 1403/4/13 06:36:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rLiImq
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مسابقات #المپیاد #قهرمانی #المپیاد استعداهای برتر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.