گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢مشاور جوان رئیس شورای هیات مذهبی کشور روز جوان را تبریک گفت
حمیدرضا عباسی مشاور رئیس شورای هیات مذهبی کشور در امور جوانان با صدور پیامی میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفتند

 متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان فرهیخته و غیور ایران اسلامی
سلام علیکم
جوانی، بهار عمر وفصل طربناک زندگی است هیچ دوره‌ای از زندگی چون روزگار جوانی سرسبز وخرم نیست. فرصت جوانی، طلایی‌ترین فرصت و ناب‌ترین موهبت‌هاست که یک بار دراختیار انسان قرار می‌گیرد وتکرار شدنی نیست .

بدون شک شکوفه جوانی دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران بهاست که اگر در مسیر درست ترقی هدایت شود ثروت بی بدیلی را در جامعه خلق و تجلی بخش جامعه بشری می باشد.

امروزه در ایران اسلامی جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در حوزه‌های مختلف ضرورتی انکارناپذیر در راستای توسعه و پیشرفت پایدار کشور قلمداد می‌شود که همواره مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور می باشد.

کشور بزرگ و تاریخی ایران، امروز در یکی از بزنگاه‌های بزرگ تاریخ خود قرار گرفته که برای ساختنِ حادثه‌های تاریخی شگرف، نیاز به تلاش و کوشش و مشارکتِ جوانان برومندش دارد تا آیندگان به تاریخی که امروز برای آن‌ها ساخته خواهد شد، بیش از هر واقعۀ دیگری، فخر و نازش کنند.

اینجانب ضمن بزرگداشت این روز فرخنده ، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را به جوانان و آینده سازان کشور عزیزم ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان کشور عزیزم را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال «تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی» در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ، از ایزد منان خواستارم.

حمیدرضا عباسی 
مشاور رئیس شورای هیات مذهبی کشور در امور جوانان

شناسه خبر : 400
تاریخ : 1400/1/4 17:44:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LWxy4n
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.