آخرین اخبار
مشاور معاونت مسکن و ساختمان: فقط مشاوران املاک مجوزدار از ۲۵ اردیبهشت امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند
مشاور معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اردیبهشت سال جاری صرفا مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.

مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اردیبهشت سال جاری صرفاً مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.

مشاور معاون مسکن و ساختمان توضیح داد: با هدف ساماندهی مشاوران املاک و اجرای قانون از ۲۵ اردیبهشت ماه فقط مشاوران املاک دارای شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها امکان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را خواهند داشت.

ساسانی ادامه داد: سامانه خودنویس به صورت برخط با درگاه ملی مجوزها در ارتباط است و اعتبار جواز کسب مشاوران املاک با هر بار ورود به سامانه خودنویس بررسی شده و فقط مشاورین املاک دارای جواز کسب فعال امکان استفاده از خودنویس را خواهند داشت.

وی افزود: از خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی نیز در سامانه خودنویس امکان ثبت خواهند یافت.

سامانه خودنویس از خردادماه سال گذشته در اختیار عموم مردم قرار گرفت و مردم این امکان را یافتند تا قرارداد معاملات اجاره خود را در این سامانه به شکل رایگان با دریافت کد رهگیری ثبت کنند. مقرر شده است تا از خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی در این سامانه نیز امکان بارگذاری پیدا کنند.

شناسه خبر : 15071
تاریخ : 1403/2/9 11:56:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/AREsj2
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مشاور معاونت مسکن و ساختمان #مشاوران املاک #سامانه خودنویس #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.