گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند معاف می شوند
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون مصوب کرد که مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر و مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف شوند

جبار کوچکی نژاد با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق در حوزه دفاعی بیان کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، ستاد کل نیروهای مسلح موظف است به منظور تحکیم، دفاع از استقلال، تمامیت ارضی کشور، استفاده بهینه از ظرفیت‌های ملی و ایجاد انگیزه لازم برای جوانان در انجام خدمت وظیفه و رشد تعالی و توانمندسازی و افزایش مهارت‌های آنها نسبت به تدوین ساز و کار بهینه‌سازی و استحکام بخشی نظام خدمت وظیفه عمومی اصلاح مقررات ذی‌ربط از جمله کاهش مدت خدمت وظیفه عمومی، کاهش نیاز به سرباز از طریق جایگزینی سایر عضویت‌ها، کاهش نیاز به خدمت پیوسته سربازان و پاره وقت نمودن خدمت سربازی برای بخشی از مشاغل سربازی به همراه الزامات آن اعم از فرهنگ سازی اقدام و به تصویب فرمانده معظم کل قوا برساند.

وی تاکید کرد: همچنین کمیسیون مصوب کرد که در طول سال‌های اجرای برنامه مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر، مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف شوند. همچنین ستاد کل نیروهای مسلح مکلف شد در راستای تعیین تکلیف مشمولان غایب به نحوی برنامه‌ریزی نمایند تا وضعیت مشمولان غایب مشخص شود.

شناسه خبر : 10249
تاریخ : 1402/5/22 16:40:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/A2bKpM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #خدمت سربازی #تلفیق برنامه هفتم توسعه #مشمولان #نظام وظیفه #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • سمانه
    1 سال قبل

    سلام خبرمعافیت بالای ۳۵ سال داری دو فرزند صحت دارد؟