گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مشکلی در تامین مرغ در استان بوشهر وجود ندارد
معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز استان وجود ندارد و به مقدار کافی مرغ در سردخانه‌های استان ذخیره شده است.

سید عبدالحسین موسوی فرد بیان کرد: ستاد تنظیم بازار متولی توزیع مرغ در استان است و این آمادگی وجود دارد که اگر این ستاد کمبودی اعلام کند نیاز استان تامین شود.

وی افزود: فروشگاه‌هایی در سطح استان در نظر گرفته شده است و اگر کمبودی وجود داشته باشد این فروشگاه‌ها مرغ مورد نیاز مردم را توزیع می‌کنند.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر یادآور شد: در سال گذشته سه هزار و ۸۰۰ تن مرغ در استان توزیع شد، که هزار و ۵۰۰ تن آن در ایام نوروز و در قالب طرح ضیافت انجام شده است.

وی ادامه داد همچنین در مدت یاد شده ۷۱۲ تن گوشت قزمز توزیع شد، که ۱۹۲ تن آن در ایام نوروز و در قالب طرح ضیافت توزیع شده است.

یزدان شناس مدیر کل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان نیز گفت: در سال گذشته حدود شش هزار تن مرغ از جمله هزار و ۲۰۰ تن مرغ مازاد مرغ‌داران استان در سردخانه‌ها ذخیره شدکه در طول سال برای تنظیم بازار با نظر ستاد تنظیم بازار استان در اختیار مباشران برای توزیع بین مصرف‌کنندگان استان بوشهر قرار گرفته است.

شناسه خبر : 6850
تاریخ : 1402/1/19 19:43:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tFFTo2
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #بازرگانی #تامین #مرغ #کشاورزی #جهاد #سردخانه‌ #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.