آخرین اخبار
معاون استاندار بوشهر: مشارکت ۷۰ شرکت از ۱۲ استان کشور در نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر
معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از مشارکت ۷۰ شرکت از ۱۲ استان کشور در نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر خبر داد.

علی باستین در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران اظهار داشت: اقتصاد دریا محور از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور است و استان بوشهر ظرفیت بالایی در این زمینه دارد.

وی افزود: آبزی پروری، صنایع دریایی، تجارت دریایی و صید و صیادی و ... از ظرفیت های مهم حوزه دریاست که باید استفاده بهینه را از این موقعیت ببریم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه و تقویت صنایع دریایی و دریانوردی از اولویت های حوزه اقتصادی و عمرانی است که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

باستین از گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی در محل نمایشگاه های بین المللی این استان گشایش یافته است که اهمیت بسزایی در تقویت حوزه دریامحور دارد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از مشارکت ۷۰ شرکت بزرگ صنایع دریایی و دریانوردی از ۱۲ استان کشور خبر داد و افزود: در نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ۷۰ شرکت در قالب ۴۷ غرفه در حوزه کشتی سازی، تعمیرات کشتی، مهندسی دریایی، تجهیزات لایروبی و خدمات دریایی در حوزه بیمه و بانک حضور دارند.

وی یادآور شد: معرفی ظرفیت های متنوع استان های مختلف کشور در حوزه دریا و دریانوردی و همچنین انتقال تجارب و تکنولوژی و فراهم سازی زمینه فعالیت در سیاست‌های ۹ گانه توسعه دریامحور ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب از اهداف این نمایشگاه است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: این نمایشگاه تا ۱۵ دی ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر برپاست.

 
شناسه خبر : 13211
تاریخ : 1402/10/13 07:47:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mS9hkS
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استاندار بوشهر #اقتصادی #علی باستین

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.