آخرین اخبار
معاون اقتصادی استاندار بوشهر: مدیران از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر حمایت کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اولویت مدیران استان بوشهر باشد.

به گزارش دریاکنار، علی باستین در نشست بررسی سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری دارد که باید این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف معرفی شود.

وی حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی برای جذب سرمایه‌گذار را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار و حمایت از آن یکی از موفقیت‌های مهم مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تاکید کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در استفاده از فرصت‌ها در جذب سرمایه‌گذار و حمایت از آنها است.

وی مهمترین رویدادهای اقتصادی را برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی و ملی دانست و گفت: باید از این ظرفیت در معرفی فرصت‌ها و جذب سرمایه‌گذار برای بخش‌های مختلف اقتصادی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و نیمه تمام استان بوشهر استفاده شود.

رفع مشکلات حوزه اقتصادی

باستین، مذاکره و ارتباط با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر جذب سرمایه‌گذار در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی در تأمین مالی طرح‌های اقتصادی و تولیدی باید نقش‌آفرینی شود.

وی با اشاره به مدل‌ها و روش‌های سرمایه‌گذاری بیان کرد: در معرفی محصولات تولیدی استان بوشهر با فرآوری و بسته‌بندی‌های لازم و با استفاده از ظرفیت‌های تعاونی و اتحادیه‌ها اقدام شود.

معاون استاندار بوشهر بازاریابی، جذب سرمایه‌گذار و معرفی توانمندی‌های استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی از این فرصت برای توسعه سرمایه‌گذاری حداکثر استفاده کنند.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 12169
تاریخ : 1402/8/11 06:17:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SZRxa4
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معاون هماهنگی امور اقتصادی #استاندار بوشهر #سرمایه‌گذاران #بخش خصوصی #حمایت #مدیران استان #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.