گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد؛ ضرورت تشکیل قطب‌های توسعه دریایی و مراکز لجستیک
معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: باید قطب‌های توسعه دریایی و مراکز لجستیک شکل گیرد تا شاهد تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور باشیم.

به گزارش دریاکنار و نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد حسین علامه در «نشست تخصصی رویکرد، تدابیر و برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی» در حاشیه «دومین همایش تمدن دریایی مسیر پیشرفت» در بندر نوشهر، در خصوص سیاست‌های کلی توسعه دریامحور اظهار کرد: هر دستگاه بر اساس قانون و مقررات تکالیفی را در حوزه توسعه دریامحور بر عهده دارد و پیشنهاد آسیب شناسی قوانین و مقررات در حوزه توسعه دریامحور مطرح شده است.

وی افزود: باید راهبری جامع توسعه دریامحور برای اقدام یکپارچه مدنظر قرار گیرد.

علامه عنوان کرد: یکی از مسائل مهم تسهیل و توسعه سرمایه گذاری است و باید در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری به خوبی عمل شود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: باید بنگاه‌های اقتصادی در بنادر کشور شکل گیرد و بازگشت سرمایه برای فعالان اقتصادی با اطمینان رقم بخورد و سرمایه گذاران در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند. 

علامه خاطر نشان کرد: زمانی که شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که سرمایه به سواحل سرازیر شود، اقتدار و امنیت دریایی محقق می‌شود و اشتغال آفرینی به نحو مطلوب صورت می‌گیرد.

شناسه خبر : 13394
تاریخ : 1402/10/23 12:50:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/iXVeBi
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بنادر و دریانوردی #توسعه دریایی #لجستیک #توسعه دریامحور #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.