آخرین اخبار
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر خبر داد؛ برپایی دو موکب اربعین حسینی (ع) توسط فعالان بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از برپایی دو موکب در مسیر زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

سید طالب لواسانی گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) در سال جاری، دو موکب در محور کنگان-خورموج و خروجی دیلم با هدف خدمات رسانی مناسب و نظارت بهینه بر عملکرد ناوگان عمومی مسافربری مشارکت کننده در جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) برپا خواهد شد.

به گفته لواسانی، موکب های اربعین حسینی (ع) این اداره کل با مشارکت تشکل های صنفی حمل و نقل جاده‌ای و حضور داوطلبانه و فعالانه همکاران جهت خدمت به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برپا می شود.

وی با اشاره به دستورالعمل های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و تاکید و پیگیری های مجدانه و موثر مدیریت ارشد این اداره کل، یادآور شد: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) با استقرار همکاران در پایانه های مسافربری استان و همچنین مرز شلمچه، به صورت ۲۴ ساعته در زمینه نظارت مطلوب بر عملکرد و چگونگی نحوه ارایه خدمات ناوگان مسافربری استان نظارت می شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس رویکرد جدی این اداره کل بعنوان مسئول کمیته حمل و نقل و سوخت در ستاد اربعین بوشهر، تاکنون چند جلسه هماهنگی با دستگاههای اجرایی و دست‌ اندرکاران صنفی ذیربط به میزبانی این اداره کل برگزار شده تا با آمادگی و هماهنگی هرچه بهتر، زمینه اعزام زائران اربعین حسینی (ع) به مرز فراهم شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان در خدمت زائران گرامی اربعین حسینی (ع) به ویژه در هنگام بازگشت آنان از مرز شلمچه به مقاصد مختلف در شهرهای استان بوشهر خواهد بود.

شناسه خبر : 10180
تاریخ : 1402/5/21 08:25:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ShbzIF
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #راهداری #حمل و نقل جاده ای #زائران #اربعین حسینی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.