آخرین اخبار
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر؛ سلامت در دستگاه های اجرایی مستلزم کارکرد صحیح گزینش و گزینشگران است
اصغر جعفری در نشست گزینشگران استان بوشهر اظهار داشت: انتخاب افراد صالح و متعهد در دستگاه های اجرایی، مساله مهم و تاثیر گذاری است که نقش گزینشگران در این عرصه بسیار مهم است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی افزود: کارمندانی که امروز به عنوان نیروهای شرکتی، قراردادمعین، پیمانی یا رسمی جذب دستگاه های اجرایی می شوند، مدیران آینده کشور هستند لذا، نقش گزینشگران در بدو استخدام کارکنان بسیار اهمیت دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سلامت و عدالت در دستگاه های اجرایی استان بوشهر، مستلزم کارکرد صحیح گزینش و گزینشگران است و اگر در این راستا کم کاری و اهمالی صورت گیرد، خسارت جبران ناپذیری وارد می شود.

جعفری به برگزاری انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و ابراز داشت: حضور پرشور و باشکوه در انتخابات اسفند ماه، دشمنان را ناامید و دوستداران نظام اسلامی را خوشحال می کند.

وی گفت: به فضل الهی، حماسه حضور مردم حزب اللهی ایران اسلامی بویژه استان بوشهر رقم خواهد خورد و بار دیگر دشمنان ناکام می شوند.

شناسه خبر : 13446
تاریخ : 1402/10/25 11:58:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zMCf6n
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معاون توسعه مدیریت #منابع انسانی #استاندار بوشهر #دستگاه های اجرایی #گزینش و گزینشگران

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.