آخرین اخبار
معاون جدید امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر معارفه شد
در آیینی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تجلیل از محمد قاسمی، مصطفی حاج رضایی به عنوان معاون جدید امور دریایی این اداره کل معارفه شد.

به گزارش دریاکنار ونقل از روابط عمومی، محمد شكیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه معاون امور دریایی این اداره کل اظهار کرد: پست‌ و منصب‌ها همه به طور موقت در اختیار افراد قرار می‌گیرند تا یک سری کارهای تعریف شده سازمانی انجام شود.

وی بیان کرد: محمد قاسمی معاون سابق امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نخبگان دریایی کشور هستند که جا دارد از خدمات ارزنده و شایسته وی قدردانی کنیم.

شکیبی نسب ادامه داد: حاج رضایی معاون جدید امور دریایی اداره کل نیز قریب به ۱۲ سال سابقه فعالیت در استان بوشهر را در کارنامه دارد که امیدواریم در ادامه فعالیت‌های خود نیز منشاء خدمات ارزشمندی برای بندرنشینان هم استانی باشد.

وی اظهار کرد: مجموعه امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکنون خدمات شایان و قابل توجهی در بیش ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی استان انجام داده که امید است این رویکرد ارزشمند همچنان با جدیت تمام تداوم یابد.

گفتنی است حاج رضایی پیش از این در سمت رئیس اداره ثبت شناورها در بندر بوشهر فعالیت داشته است.

شناسه خبر : 12540
تاریخ : 1402/9/1 12:52:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pRBWFk
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون امور دریایی #منصوب #حکم #بنادر #دریانوردی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.