آخرین اخبار
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: توجه ویژه به بخش اورژانس ضروری است/ لزوم ارائه خدمات مطلوب به مراجعین در عید نوروز
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر اینکه توجه ویژه به بخش اورژانس ضروری است گفت: با توجه در پیش بودن عید نوروز ارائه خدمات مطلوب به مراجعین در عید نوروز لازم و ضروری است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه، دکتر نادر شکیب آزاد در بازدید از بخش تصویربرداری بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه اظهار داشت: دستگاه سی‌تی‌اسکن  بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه بعد از رفع نقص فنی، اکنون در حال ارائه خدمات تشخیصی به مراجعین بستری و سرپایی است، موافقت اصولی سی‌تی‌اسکن جدید جایگزین از وزارت بهداشت، اخذشده و سایر پیگیری‌های آن در حال انجام است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جمع پرستاران گفت: لازمه پرداخت مطالبات پرستاران، ثبت صحیح اطلاعات در سامانه کارآمد است، برای ثبت اطلاعات در این سامانه وقت بگذارید تا در اثر عدم ثبت، پرداختی مطالبات با تأخیر صورت نگیرد.
وی ضمن تأکید بر نیاز و توجه ویژه به بخش اورژانس تصریح کرد: توجه ویژه به چینش نیروهای اورژانس ضروری است، طبق دستورالعمل موجود، یک درصد از ارزش نسبی جز حرفه‌ای خدمات بیمارستان به کارکنان اورژانس در هر بیمارستان اختصاص داده می‌شود.
دکتر شکیب آزاد ضمن اشاره به در پیش بودن عید نوروز و لزوم ارائه خدمات مطلوب به مراجعین گفت: کمبودهای نیروی انسانی و سایر مسائل موجود، نباید باعث بشود که ارائه خدمات در تعطیلات عید نوروز کاهش یابد یا مردم از بعضی خدمات محروم یا متضرر شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توصیه به حضور حداکثری در انتخابات عنوان داشت: همه همکاران حوزه سلامت  را به شرکت حداکثری در انتخابات توصیه می‌کنم و حضورتان در انتخابات، بیانگر نقش مؤثر شما در سرنوشت کشور است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه مدیر پرستاری این معاونت از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

شناسه خبر : 14081
تاریخ : 1402/11/30 13:35:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/aC9APq
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تعرفه پرستاران #معاون درمان #اورژانس #گناوه #دانشگاه علوم پزشکی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.