گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معاون سیاسی استاندار بوشهر بر لزوم ارتقای شاخص های خدماتی و رفاهی خوابگاه های دانشجوئی استان بوشهر تاکید کرد
به گزارش دریاکنار، اکبر پورات در بازدید از خوابگاه دانشجویان واحد پسران و خواهران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و نشست صمیمی با دانشجویان با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر ماه، روز دانشجو نماد استكبارستيزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاريخی جوانان و دانشجویان غیور ايران عزيز و تبلور بصيرت و يادآور فداكاری، رشادت و حريت دانشجويی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این بازدید تصریح کرد: همه تلاش ما در استان، ارتقای شاخص‌های مربوط به امکانات، زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی به دانشجویان است تا در نهایت همگی بتوانیم یک شرایط مناسب‌تر را برای دانشجویان و رضایت آنان را فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر ضمن گفتگو با دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها بر تقویت نظارت و بازدیدهای میدانی از خوابگاه‌های دانشجویان دختر و پسر دانشگاه استان تأکید کرد و افزود: بایستی راه‌های ارتباطی بین دانشجویان و مجموعه مدیریتی دانشگاه‎‌های استان برای بیان و پیگیری مشکلات تقویت شود و دانشجویان بتوانند به راحتی مشکلات و مطالبات خود را با مدیران دانشگاه در میان بگذارند.

پورات دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده در این بازدید را صادر کرد و گفت: این بازدیدها در طول سال نیز به طور مستمر از خوابگاه‌ها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه برنامه‌های فرهنگی در خوابگاه، توسعه و تقویت اینترنت خوابگاه‌ها، تجهیز مجموعه خوابگاه‌ها به سیستم هوشمند کنترل ورود و خروج برای رفاه بیشتر دانشجویان از جمله کارهایی است که در دست اقدام مسئولان برای نیمسال آینده خواهد بود.

در این بازدید، ضمن بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از قسمت‌های مختلف خوابگاه به مسائل مطرح شده توسط دانشجویان پاسخ داده شد و دانشجویان ضمن ابراز رضایت از بهبود وضعیت رفاهی از تلاش‌های مسئولین استان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکر و قدردانی کردند.

در پایان این بازدید، رئیس دانشگاه و مدیران حوزه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، گزارشی از وضعیت کلی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به اکبر پورات، رئیس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر ارائه کردند.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 12762
تاریخ : 1402/9/15 10:37:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xvdLTn
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معاون سیاسی #استاندار بوشهر #ارتقا #شاخص #خدمات #رفاهی #خوابگاه #دانشجویی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.