آخرین اخبار
معاون سیاسی استاندار بوشهر بر لزوم پرداخت معوقات کارگری بویژه در منطقه پارس جنوبی تاکید کرد
اکبر پورات (معاون سیاسی استاندار بوشهر) تاکید کرد: نظارت مدیران پتروشیمی ها و شرکت های مستقر در استان روی پیمانکاران جدی گرفته شود و گزارش تخلفات پیمانکاران نیز به دادگستری انعکاس یابد.

به گزارش دریاکنار، اکبر پورات در نشست کمیسیون کارگری استان در شهرستان عسلویه اظهار داشت: معوقات کارگری به ویژه در شرکت های مستقر در پارس جنوبی باید پرداخت شود و برخی شرکت های بحرانی هم باید به وضعیت مطلوب برسند، اما وضعیت کلی پرداختی های کارگری نسبت به گذشته بهتر شده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین بازدیدهای مستمر و رفع مشکلات موجود کمپ های کارگری و پیگیری رفاهیات آنان باید در اولویت قرار گیرد و گزارشات بازدید و اقدامات انجام شده به دبیرخانه کمیسیون کارگری استان ارسال شود.
 
وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه نباید چرخه تولید و خدمات متوقف شود عنوان کرد: از مدیران پتروشیمی ها و مجتمع گاز مستقر در استان بابت تلاش و اقدامات شبانه روزی قدردانی می کنم و موانع پیش روی آنان را همانند گذشته در سطح استان و ملی پیگیری خواهیم کرد.
 
پورات با اشاره به اینکه پتروشیمی ها و سایر صنایع مستقر در استان باید در زمینه مسئولیت های اجتماعی به رسالتی که برعهده دارند به خوبی عمل کنند، افزود: در زمینه جذب 50 درصد نیروی انسانی بومی استان نیز باید به آن پایبند باشند و سرعت بیشتری برای استخدام آنان داده شود.
 
وی تاکید کرد: نظارت مدیران پتروشیمی ها و شرکت های مستقر در استان روی پیمانکاران جدی گرفته شود و گزارش تخلفات پیمانکاران نیز به دادگستری انعکاس یابد.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 12124
تاریخ : 1402/8/9 08:59:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/narCuS
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معاون سیاسی استاندار بوشهر #پرداخت #معوقات #کارگری #پارس جنوبی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.