آخرین اخبار
معاون سیاسی استاندار بوشهر خبر داد: برگزاری تور رسانه‌ای راویان پیشرفت ویژه خبرنگاران و مدیران استان بوشهر
معاون سیاسی استاندار بوشهر از برگزاری تور رسانه‌ای راویان پیشرفت ویژه خبرنگاران و مدیران بوشهر خبر داد.

به گزارش دریاکنار، اکبر پورات در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی استان باید در تبیین و تشریح خدمات و دستاوردهای ارزشمند نظام و دولت با هدف تقویت امید و خودباوری در جامعه فعال و پویا عمل کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: اقدامات شورای اطلاع‌رسانی استان باید با برنامه و مطالعه صورت گیرد و دبیرخانه شورا از اصحاب دانشگاه و نخبگان، درباره موارد مختلف نظرخواهی کند و سپس مباحث را در شورا طرح کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت و همچنین اقدامات انجام‌شده افزود: بنا بر همین رویه، شورای اطلاع‌رسانی در فرمانداری‌های شهرستان‌های استان فعال می‌شود تا به تعبیر رئیس‌جمهور، به گره‌های ذهنی مردم توسط دستگاه‌های تخصصی پاسخ داده شود و در راستای برقراری ارتباط فرمانداران استان و اصحاب رسانه، شورای اطلاع‌رسانی را در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

معرفی دستاوردها

پورات گفت: یکی دیگر از برنامه‌های شورای اطلاع رسانی استان برگزاری تور رسانه‌ای راویان پیشرفت ویژه خبرنگاران و مدیران استان بوشهر است که هدف از برگزاری این تور رسانه تبیین خدمات دولت سیزدهم و اقدامات انجام شده و در دست انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: برنامه ریزی شده تا اقدامات انجام شده دولت در سایر شهرستان‌ها نیز در قالب تور رسانه‌ای روایان پیشرفت معرفی و تبیین شوند.

پورات با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات با تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی درست ارتباطی مستقیمی دارد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید در این فرصت باقیمانده تا برگزاری انتخابات آتی، از ظرفیت رسانه‌ها حداکثر استفاده را ببرند و با اقدامات تبلیغی مناسب، زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم سازند.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 12366
تاریخ : 1402/8/23 05:47:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cxBS0o
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معاون سیاسی استاندار بوشهر #تور رسانه‌ای #راویان پیشرفت #ویژه خبرنگاران #مدیران

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.