گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معاون سیاسی استاندار بوشهر: بزودی جلسه ای ویژه با احزاب و جریانات سیاسی استان برگزار می نمایم
پیرو مطلب منتشر شده از سوی دریاکنار درخصوص عدم حضور شخص معاون در جلسه رو گذشته با احزاب و جریانات سیاسی استان، این معاونت محترم اظهار داشتند: این دو جلسه از جمله نشست هایی بود که دوست داشتم شخصا حضور داشته باشم که این مهم رقم نخورد، علی ایحال با مدیرکل دفتر سیاسی انتخاباتی هماهنگی می گردد که در آینده ای نه چندان دور جلسه ای با حضور نمایندگان کلیه احزاب و جریانات سیاسی استان برگزار گردد و مراتب عدم حضورم در جلسه گذشته را شرح می دهم.

ایشان ضمن پذیرش اشتباه صورت گرفته و عذرخواهی از بابت موضوع پیش آمده عنوان نمودند: تقریبا 80 درصد جلسات استانداری توسط این معاونت صورت می پذیرد و متاسفانه برخی مواقع بروز مشکلات ناخواسته موجبات این ناهماهنگی ها را فراهم می آورد.

ایشان بیان داشتند: مهمانانی از مرکز داشتیم و بواسطه مسائل امنیتی بایستی ایشان را همراهی می نمودم و این مهم دلیل عدم حضور یکباره ام در جلسه با نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی استان بوده است.

 

شناسه خبر : 8784
تاریخ : 1402/3/22 15:59:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qogfuH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون سیاسی #استاندار بوشهر #احزاب #سیاسی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.