آخرین اخبار
معاون سیاسی فرماندار دیلم: دیلم در زمینه جوانی جمعیت وضعیت مطلوبی ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم گفت: این شهرستان در زمینه جوانی جمعیت وضعیت مطلوبی ندارد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدامین خلیجی ظهر جمعه با اشاره به اهمیت فرزندآوری و افزایش جمعیت اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت چندین بسته تشویقی در راستای فرزندآوری در نظر گرفته است، در این راستا اهدای زمین به خانوارهای دارای سه فرزند در شهرستان اجرایی شده است.

وی افزود: وضعیت بحرانی جمعیت در کشور باعث شده که قرارگاه جوانی جمعیت در این شهرستان نیز تشکیل و تصمیمات لازم برای بهبود وضعیت کنونی اتخاذ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم تصریح کرد: فرزند بیشتر محیط خانواده ها را گرم و صمیمی تر خواهد کرد و انتطار ما از تمامی دستگاه‌ها در زمینه فرزندآوری بسیج و فرهنگ‌سازی با تمام توان است.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات لازم و مهم جهت بهبود وضعیت فعلی، فرهنگ‌سازی میان خانواده‌ها است، بیان کرد: آموزش و پرورش در مدارس به فرهنگ‌سازی و آماده سازی ذهن دانش‌آموزان برای تشکیل خانواده و فرزندآوری در آینده بپردازد.

شناسه خبر : 13273
تاریخ : 1402/10/16 08:04:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QTjU7Q
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جوانی جمعیت #معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم #فرزند آوری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.