آخرین اخبار
معاون عمرانی استاندار بوشهر: حدود ۱۰ میلیون تردد در جاده های استان بوشهر ثبت شده است
معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۹ میلیون و ۹۲۸ هزار تردد در جاده‌های این استان در طرح نوروزی امسال از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۰ فروردین امسال، ثبت شده است.

محمدهادی رستمیان در بازدید از اماکن گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: امسال تمهیدات لازم برای اماکن گردشگری اندیشیده شد و جمعیت زیادی از گردشگران وارد استان بوشهر شدند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به ثبت ۱۰ میلیون تردد در جاده های استان بوشهر خاطر نشان کرد: این میزان تردد خودرویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد رشد داشته است.

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز بیان کرد: در این مدت ۷۴۰ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده و ۷۲۵ هزار دستگاه خودرو از استان خارج شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان بوشهر تصریح کرد: ترددهای خودرویی در جاده‌ های استان توسط ۶۰ دستگاه تردد شمار برخط ثبت شده است.

اخترشناس ادامه داد: پر ترددترین ورودی‌ های بوشهر طی این مدت به ترتیب کنارتخته-دالکی، هندیجان-دیلم و پارسیان-عسلویه بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی در استان، بیان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با مرکز ۱۴۱ یا سایت اینترنتی آن، از محل مجتمع‌ها در طول مسیر مطلع شده و با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.

شناسه خبر : 14696
تاریخ : 1403/1/13 12:47:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EK8x6w
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رستمیان #معاون عمرانی #استاندار بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.