آخرین اخبار
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: الزام ثبت اقلام شیر خشک و داروهای استراتژیک در سامانه تیتک
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ثبت اقلام شیر خشک و داروهای استراتژیک در سامانه تیتک جهت کنترل و پایش، توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو الزامی است.

دکتر یحیی رضایی گفت: بازدیدهای میدانی و بررسی مسائل و مشکلات در حوزه‌های دارویی و غذایی در دستور کار است، در بخش مشکلات داروخانه‌ها هم گزارش‌هایی دریافت شده که شخصاً از تعدادی از داروخانه‌ها بازدید انجام دادم تا از نزدیک مشکلات بررسی و راهکارهای لازم جهت بهبود وضعیت دارو در استان ارائه شود.

وی اظهار داشت: نباید توزیع داروها در یک داروخانه متمرکز شود، لازم است دارو در داروخانه‌های مختلف شهرستان‌های استان علی‌الخصوص ۳۲ داروخانه منتخب به‌صورت عادلانه توزیع شود و مؤسسین داروخانه‌های منتخب همکاری لازم را جهت دریافت سهمیه‌ها داشته باشند تا داروها در دسترس مردم باشد و ازاین‌جهت مشکلی برای مراجعه‌کنندگان و بیماران نداشته باشیم.

دکتر رضایی که به‌صورت سرزده از برخی داروخانه‌های شبانه‌روزی سطح شهر برازجان بازدید کرد عنوان داشت: بررسی کمبود اقلامی از داروها در داروخانه‌ها، مسائل مربوط به شیر خشک، قیمت و چگونگی توزیع داروها و نیز مسائل و مشکلات مربوط سامانه‌های دارویی داروخانه‌ها از جمله مواردی بود که موردبررسی قرار گرفت.

شناسه خبر : 14464
تاریخ : 1402/12/23 11:15:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/34R8Mh
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معاون غذا و دارو #دانشگاه علوم پزشکی #ثبت #شیر خشک #داروهای استراتژیک #سامانه تیتک #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.