آخرین اخبار
معاون فرماندار دیلم تاکید کرد: مناسب سازی محیط برای استفاده معلولان و جانبازان دیلم در ادارات و بانک ها
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان دیلم گفت: مناسب سازی محیط برای معلولان و جانبازان باید در ساختمان‌های در حال احداث اداری و بانک ها شهرستان دیلم مد نظر قرار گیرد.

به گزارش دریاکنار، محمود پور داوودی عصر جمعه در نشست ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی محیط شهرستان دیلم اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کاری ما پرداختن به امور معلولان، جانبازان و سالمندان است و وظیفه ماست که خدمتگزار خوبی برای آنها بوده و زمینه را برای حضور آنان در جامعه فراهم کنیم تا بتوانند از حقوق برابر در مقایسه با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم افزود: نقاطی از شهر که نیاز به مناسب سازی دارند شناسایی شده و طی زمانبندی مشخص نسبت به مناسب سازی آنها اقدام خواهد شد.

وی گفت: مناسب سازی باید در ساختمان‌های در حال احداث اداری و بانک‌ها شهرستان دیلم نیز باید مد نظر قرار گیرد.

فاطمه جوهری، رئیس اداره بهزیستی دیلم نیز ضمن ارائه گزارشی از مصوبات نشست قبل و تقدیر از اداراتی که در خصوص مناسب سازی مشارکت داشته‌اند چالش‌ها و مشکلات موجود در شهرستان را بیان کرد و خواستار همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در امر مناسب سازی شد.

در ادامه نشست علیرضا متانت نماینده انجمن معلولان شهرستان نیز مکان‌هایی از سطح شهر که نیاز به مناسب سازی دارد را بیان کرد و خواستار پیگیری جهت رفع آنها شد.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

 
شناسه خبر : 12943
تاریخ : 1402/9/25 14:06:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ML87um
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معاون فرماندار دیلم #مناسب سازی محیط #معلولان #جانبازان #ادارات و بانک ها

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.