گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معارفه شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حکمی وحید حیدری را به عنوان معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل منصوب کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در حکم عبدالرحیم افروغ آمده است: 

باسمه تعالی

جناب آقای وحید حیدری

سلام علیکم

فرهنگ به عنوان زیربنای شکل گیری شخصیت انسان ها و مسیر کمال جوامع ، مقوله ای ضروری و انکار ناپذیر است و از طرفی عدم پرداختن دقیق و نظام مند به این مقوله باعث انحراف و اضمحلال بشریت و حکومت ها می شود.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اعتلای فرهنگ در مقطع کنونی حیات بشر، تداوم این مهم دو چندان شد و واکنش مثبت جامعه ی جهانی و خستگی از گسست بنیان های سازنده‌ی جامعه، رسالت سربازان انقلاب اسلامی را فزونی بخشید.

و بی شک نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیاستگذاری و راهبری فرهنگ و برنامه سازی ، اجرا و نظارت در این زمینه نقشی محوری و اصلی است.

از اینرو نظر به تعهد، تدین و برخورداری از روحیه جوانی، جهادی و انقلابی و تجربه موفق کار فرهنگی،به موجب  این حکم شما را  به سمت معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان بوشهر منصوب می‌نمایم.

امید واثق دارم با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات ولی عصر (عج) و بهره گیری از منابع اصیل اسلامی و فرمایشات امامین انقلاب اسلامی در جهت پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی و عمل به افق برنامه ریزی شده در دولت سیزدهم و برنامه های تحول فرهنگی وزارت متبوع  در زمینه رشد معنویات،اخلاق،فرهنگ و سبک زندگی ناب ایرانی-اسلامی به طور خاص نسبت به اقدامات ذیل اهتمام جدی به عمل آورید:

۱. طراحی الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت بر مبنای تاریخ و هویت بومی بوشهری با همکاری شبکه نخبگان فکری و فرهنگی در راستای تقویت روحیه مقاومت،عزت و خودباوری.

۲. برنامه ریزی به منظور شناسایی و هم افزایی شبکه های مردمی حوزه فرهنگ و رسانه انقلاب اسلامی در راستای کادرسازی،کشف استعدادها و تربیت عناصر فرهنگی و رسانه ای انقلابی استان و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی.

۳. شکل دهی شبکه رسانه های مطالبه گر تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار آموزش و تربیت و بکارگیری شبکه های مردمی پویا و خلاق و انقلابی.

۴. اهتمام به فراگیر شدن ارزش ها و باورهای مبتنی بر اندیشه ی توحیدی در قالب برنامه های فراگیر و جامع.

۵. پیشبرد امور با حضور گروه های مردمی و خودجوش و اعتنای جدی به نقش مردم در همه ی مراحل ، از سیاستگذاری تا اجرا و نظارت. 

وحید حیدری دارای مدرک لیسانس حقوق و فوق لیسانس علوم قرآن و حدیث می‌باشد که دارای سوابق فعالیتی هم‌چون معاونت فرهنگی اداره آموزش و پرورش، سرپرست حراست و کارشناس حقوقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و مدیرمسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت حکمت تنگستان را در کارنامه دارد.

لازم به توضیح است پیش از این آنیتا مظفری عهده‌دار این مسئولیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بود.

هم‌چنین در این آیین از مصطفی فیروزی و فریما بوشهری تقدیر و به ترتیب محمدصادق زنده‌بودی و صدیقه اشرافی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معارفه شدند.

شناسه خبر : 1718
تاریخ : 1401/1/15 08:34:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nowbLU
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون فرهنگی و رسانه‌ای #وحید حیدری #فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.