آخرین اخبار
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان بوشهر: گشت های مشترک بازرسی تحت عنوان «طرح نظارتی 10 در 10 » در استان بوشهر در حال اجرا می باشد
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از اجرایی شدن « طرح نظارتی گشت مشترک ۱۰ در ۱۰ » در استان خبر داد و گفت: طی ۲ ماه گذشته ضمن احرای این طرح و با تقویت گشت‌های نظارتی و باززرسی بیش از ۵۰۰۰ بازرسی مشترک از واحد‌های صنفی استان صورت گرفته که منجر به تشکیل ۹۳۲ پرونده تخلف صنفی شده است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛  احمد رجایی با بیان اینکه در حوزه بازرسی و نظارت  موضوع رضایتمندی مردم در اولویت است اظهار داشت: خروجی نظارت‌‌ها و بازرسی از  بازار و صنوف باید بازخورد مناسب داشته باشد.

رجایی افزود:  بیشترین نارضایتی مردم در سطح بازار استان ناشی از عدم نصب نرخنامه و‌ نبود نرخ مصوب و مشخص در واحد‌های صنفی ارایه دهنده خدمات می باشد.

وی با اشاره به برنامه  ساماندهی نرخ‌گذاری کالا و خدمات در اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد :نرخگذاری برای طیف وسیعی از کالاها و خدمات انجام شده و تعداد زیادی از صنوف از  جمله  تعمیرکاران اتومبیل در حال حاضر دارای نرخ مصوب هستند که باید نرخنامه مربوطه را در واحد صنفی خود و در محل رویت مشتریان نصب کنند. 

رجایی اثربخشی نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات را از رویکردهای فعالیت نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان بوشهر دانست و اضافه کرد: در این راستا گشت‌های مشترک این سازمان در تعامل و هم افزایی با کلیه  دستگاه‌های هم خانواده و همکار تحت عنوان « طرح نظارتی  10 در 10 » از دی ماه گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در « طرح نظارتی  10 در 10 »  با محوریت اداره کل صمت روزانه و به صورت همزمان ۱۰ گشت مشترک در ۱۰ شهرستان استان بوشهر انجام می شود .

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان بوشهر با بیان اینکه در 2 ماه گذشته 5 هزار و 54  بازرسی مشترک  در سطح 10 شهرستان استان انجام شده است افزود : در بازرسی از واحدهای صنفی استان بوشهر در 2 ماه گذشته 932 پرونده تخلف تشکیل شده و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
رجایی اضافه کرد: با اجرای «  طرح نظارتی ۱۰ در ۱۰ » وضعیت نظارت و بازرسی بر بازار هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی دارای رشد قابل توجهی بوده است به گونه عملکرد دو ماه اخیر معادل بیش از ۳۰ درصد عملکرد ۱۱ ماهه گذشته بوده است.  و از طرفی  بر اساس بازخوردهای دریافتی از جامعه و دستگاه های نظارتی، این طرح رضایت مندی مناسبی از وضعیت حضور دستگاه های نظارتی در بازار برای همشهریان عزیز ایجاد کرده است که امیدواریم با ادامه طرح شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

شناسه خبر : 14309
تاریخ : 1402/12/15 11:25:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ERXgSK
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بازرسی اداره کل صمت #گشت های مشترک بازرسی #طرح نظارتی 10 در 10 #صنعت #معدن #تجارت #استان بوشهر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.