گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معدوم‌سازی بیش از 8 تن مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته در شهرستان بوشهر
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بازدید ضربتی از عمده‌فروشی‌ها و شرکت‌های پخش مواد غذایی در بوشهر اجرا شد و در طی آن بیش از 8 تن مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته معدوم گشت.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، سپیده محسنی اظهار داشت: طرح ضربتی بازدید از عمده‌فروشی‌ها و شرکت‌های پخش مواد غذایی با اولویت بررسی و کنترل مواد غذایی اجرا گردید که طی آن بیش از 8 تن مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته و فاقد مشخصات بهداشتی جمع‌آوری و معدوم شد.
وی اضافه کرد: طرح ضربتی بازدید از عمده‌فروشی و شرکت‌های پخش مواد غذایی در بوشهر با حضور 28 بازرس در قالب 13 اکیپ در طی چهار روز اجرا شد.
محسنی گفت: مواد غذایی از زمان تولید تا عرضه ممکن است دچار تغییرات زیادی شود، بنابراین برای حفظ سلامت غذا و عرضه مواد غذایی سالم نیازمند به کنترل مستمر در سطح عرضه هستند که با اجرای طرح ضربت این برنامه با اولویت کنترل مواد غذایی ازنظر تاریخ تولید و انقضاء، اصالت کالا و شرایط نگهداری مواد غذایی انجام شد.
وی از جمع‌آوری 8 هزار و 483 کیلوگرم مواد خوراکی و آشامیدنی تاریخ‌مصرف گذشته و فاقد مجوز، ارسال 6 پرونده متخلف به مراجع قضایی و صدور 15 مورد اخطار بهداشتی در این طرح ضربتی خبر داد.
این کارشناس مسئول ضمن اشاره به این موضوع که اجرای این طرح‌ها به‌صورت مستمر ادامه دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه عرضه مواد غذایی غیرمجاز، مراتب را برای پیگیری قانونی، با کارشناسان سامانه تلفنی 190 در میان بگذارند.

شناسه خبر : 3995
تاریخ : 1401/8/18 12:49:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5tcTFv
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #معدوم‌سازی #کارشناس #سپیده محسنی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.