آخرین اخبار
معرفی اصحاب رسانه به صندوق اعتباری هنر الکترونیکی شد
روند صدور معرفی‌نامه برای اعضای سامانه جامع رسانه‌های کشور اعم از مدیران مسئول و خبرنگاران به «صندوق اعتباری هنر» الکترونیکی شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط‌ عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، مدیران مسئول و خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور از این پس می‌توانند با ورود به صفحه اختصاصی خود در این سامانه به نشانی: e-rasaneh.ir نسبت به ثبت درخواست و دریافت معرفی‌نامه الکترونیکی اقدام کنند.

بدین ترتیب، اعضای سامانه جامع رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به بخش خبرنگاران این سامانه و ورود به قسمت درخواست‌های روزنامه‌نگاری، درخواست خود را برای دریافت معرفی‌نامه الکترونیکی ثبت و سپس نامه صادر شده از سوی معاونت مطبوعاتی را از پروفایل خود دریافت کرده و به صندوق اعتباری هنر ارائه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، معرفی خبرنگاران سامانه جامع رسانه‌های کشور منوط به ثبت درخواست ارزیابی رتبه روزنامه‌نگاری و تایید نهایی پرونده از سوی اداره خبرنگاران است.

شناسه خبر : 3219
تاریخ : 1401/6/15 10:40:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/p85vmv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معرفی‌نامه #صندوق اعتباری هنر #خبرنگاران #مدیران مسئول

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.