گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم آیات در بوشهر
برگزیدگان سومین جشنواره فیلم آیات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در هر بخش معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر بیان کرد:  در بخش داستانی سومین جشنواره فیلم آیات جایزه برگزیده رتبۀ سوم به فیلم «انتهای جاده» ساختۀ سوران رحیمی و جایزة رتبۀ دوم در این بخش به فیلم «مادر برفی» ساختۀ سرکار خانم مرجان خسروی و جایزه اصلی، یعنی رتبۀ اول و تندیس فیلم برگزیده بخش داستانی به فیلم «عزیز» ساختۀ سیدمهدی موسوی برزکی از تهران و همچنین لوح تقدری برای تصویربرداری فیلم‌های «برای او» و «از ما» به آقای امیرعلی ویسی بعنوان تصویربردار این دو فیلم تعلق گرفت و ازکارگردان فیلم «غرقاب» مسلم آقاکوچک زاده تقدیر شد.

فاطمه کرم پور افزود: در بخش مستند سومین جشنواره فیلم آیات جایزة برگزیده رتبۀ سوم به فیلم "روسری‌های سرگردان" ساختۀ مسعود کارگر، جایزه رتبۀ دوم در این بخش برای فیلم «دیده بان و بانو» ساختۀ محمد صفا و رتبۀ اول و تندیس فیلم برگزیده بخش مستند برای فیلم «قارلاواج» ساختۀ احسان کمالی از استان خراسان شمالی به عنوان برگزیده‌های بخش مستند سومین جشنواره فیلم آیات بوشهر اهدا شد.

وی گفت: در بخش مستند سومین جشنواره فیلم آیات نیز همانند بخش قبل، از سازنده فیلم مستند "دمام" ساختۀ آقای ابراهیم قهوه چی از بندر بوشهر و فیلم «آن خانه روشن است» ساخته آقای حسن عبدلی روشندل از شهر قم تقدیر شد.

کرمپور در خصوص برگزیده‌های بخش انیمیشن این جشنواره عنوان داشت: در بخش انیمیشن سومین جشنواره فیلم آیات، جایزة برگزیده رتبۀ سوم به آقای امیرحسین ریاحی برای فیلم "گاردن"، جایزه رتبۀ دوم در این بخش به برزان رستمی برای فیلم "اکو" و جایزه اصلی، یعنی رتبۀ اول و تندیس فیلم برگزیدة بخش انیمیشن به سرکار خانم راضیه محمدی از شیراز برای انیمیشن «پرنده کاغذی» و لوح تقدیر بهترین انیماتور نیز در این بخش مشترکاً به حامد عقیقیان برای انیمیشن "کاش" و علی پورمرادی و مهرداد سماواتی برای اثر "پر" اهداء شد.

شناسه خبر : 384
تاریخ : 1399/12/26 06:48:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6wn29q
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.