آخرین اخبار
معرفی دکتر اسفندیار اسمعیلی به عنوان مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا
طی مراسمی با حضور دکتر علی پور مدیر عامل شرکت صدرا و سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر دکتر اسمعیلی به سمت مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا منصوب و معارفه گردید.

این مراسم که با قرائت کلام الله مجید آغاز گردید، در ابتدا کلیپی از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت صدرا برای حاضرین پخش گردید و پس از آن دکتر علی پور مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم و خوش آمد به همه میهمانان و با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از همه زحمات و تلاش های مهندس بیدی تقدیر و تشکر نموده و دکتر اسمعیلی را که متخصص و دارای سوابق طولانی و دارای مدیریت های کلان بوده را به عنوان مدیر منطقه جنوب معرفی نموده است. ایشان منطقه جنوب شرکت صدرا را مرکز ثقل فعالیت های این شرکت عنوان نموده و اظهار امیدواری نمودند با حمایت مسئولین و مدیران ارشد استان بوشهر، صدرا بتواند برنامه های تحولی خود را اجرا نموده تا امکان انجام رسالت اجتماعی این شرکت به ویژه اشتغال برای جوانان این استان فراهم گردد. پس از آن سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر با تبریک ولادت بی بی دو عالم و گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از تلاش های مهندس بیدی، شرکت صدرا را به عنوان قطب صنعتی تلقی نموده و اظهار امیدواری نمودند با حضور افراد متعهد، با ایمان و متخصص، موجبات موفقیت این شرکت فراهم گردد. ایشان همچنین شرکت صدرا را دارای کارنامه درخشان و فعالیت های بین المللی دانسته و برای مسئولین و مدیران این شرکت آرزوی موفقیت نمودند.

 

 
شناسه خبر : 13217
تاریخ : 1402/10/13 09:47:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gJTa8x
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر علی پور #مدیر عامل #صدرا

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.