آخرین اخبار
معرفی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور در نشستی توسط نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور و با حضور نمایندگانی از امورهای بخشی سازمان‌ برنامه و بودجه کشور معرفی شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از ایرنا از سازمان برنامه و بودجه کشور، نشست آموزشی معرفی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور توسط نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور و در دو بخش «معرفی سامانه و فرایندها» و «ورود به سامانه»، امروز (سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲) در سازمان برنامه و بودجه کشور، برگزار شد.

«محمدرضا ترکی»، مدیرکل دفتر توسعه حکمرانی داده مبنای سازمان اداری و استخدامی کشور، در ابتدای این نشست گفت: این نشست آموزشی در اجرای جزء (۱) بند (الف) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی پرداخت هرگونه حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر به تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی صرفا براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه یکپارچه نظام اداری (سینا) پس از تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه‌داری کل کشور) و به ذی‌نفع نهایی، برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به تکالیف مقرر شده در قانون یادشده و همچنین بند (الف) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱، جلسات متعددی بین سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی از سال گذشته تاکنون به‌صورت مستمر برگزار شده و فرایندهای اجرایی نحوه تبادل اطلاعات سه‌جانبه میان مجریان این قانون بررسی شده است تا زیرساخت‌های لازم برای اجرای این فرایند آماده‌سازی شود که فرایند نحوه اجرا بین سه دستگاه نهایی شده و تبادل وب‌سرویس‌های تبادل اطلاعات در حال انجام است.

ترکی سپس گفت: دوره آزمایشی سامانه مدیریت پرداخت کارکنان نظام اداری کشور برای دستگاه‌های اجرایی منتخب شروع شده و فرایند ثبت اطلاعات پرداخت‌های مردادماه امسال برای رفع اشکال‌های احتمالی در سامانه، در حال انجام است.

در این نشست پس از معرفی سامانه و تشریح اجزای آن، به پرسش‌های حاضران پاسخ داده شد.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 11011
تاریخ : 1402/6/22 07:55:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5fxanq
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #کارکنان نظام اداری کشور #سازمان برنامه و بودجه #سامانه مدیریت پرداخت

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.