گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند/ رونمایی از طرح معلم تراز انقلاب اسلامی
در آیینی با حضور استاندار بوشهر، ضمن تجلیل از معلمان نمونه استان، از طرح معلم تراز انقلاب اسلامی رونمایی شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: بسیاری از ساختارهای اداری و نظامی کشور حاصل نظریات شهید مطهری و بهشتی است. 

احمد محمدی‌زاده شهید مطهری را نظریه‌پرداز انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان در عرصه انقلاب اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری دارند که وجود 117 شهید معلم و 440 شهید دانش‌آموز استان بوشهر موید این ادعا است.

وی با بیان اینکه نقش معلمان و دانش‌آموزان در مقاطع آینده انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود خاطر نشان کرد: معلمان و دانش‌آموزان در اعتلای نظام اسلامی نقش‌آفرین هستند و آینده کشور در دستان محصلان امروز است.

علی موحدی مدیر کل آموزش وپرورش استان بوشهر نیز بیان کرد: در سال گذشته افزون بر 7 هزار دانش‌آموز به اردو راهیان نور اعزام شدند و 4 هزار دانش‌آموز در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند که سبب نقش بر آب شدن فتنه دشمن شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای 40 چمن مصنوعی و افتتاح 20 کلاس درس تربیت بدنی خبر داد و گفت: 7 سالن سرپوشیده تیپ 2 برای دانش‌آموزان دختر مناطق محروم طراحی شده که بخشی از اقدامات بزرگ آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است.

موحدی با بیان اینکه آموزش و پرورش در حوزه‌های علمی و آموزشی کارهای بزرگی انجام داده است افزود: تمام کلاس‌های کنکور در مناطق استان رایگان برگزار و بیش از یک میلیارد تومان کتاب کمک آموزشی توزیع شد که این اقدامات از زیبایی‌های نظام تعلیم و تربیت است.

وی با تاکید بر اینکه سال تحصیلی آینده در حوزه کنکور ، ورزشی، آموزشی و علمی باید سال در تحول آموزش و پرورش استان باشد گفت یک قدم برای دفاع از حرمت معلم کوتاه نخواهیم آمد و قاطبه معلمان این استان نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام باور 100 درصدی دارند.

در این آیین ضمن تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر از طرح معلم تراز انقلاب اسلامی رونمایی شد.

شناسه خبر : 7769
تاریخ : 1402/2/18 20:38:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CaqcYh
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #تجلیل #معلمان #نمونه #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.