آخرین اخبار
مقام برتر مجتمع گاز پارس جنوبی در استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول و شرکت‌های دانش بنیان در سطح وزارت نفت
وحیدرضا زیدی فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری صبح یکشنبه ۲۷ آذرماه از پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید نمود و گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه استفاده از اقلام راهبردی و کلیدی ساخت بار اول و شرکت‌های دانش بنیان در بین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت رتبه برتر را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، وحیدرضا زیدی فرد، در نشست با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: اقدامات بسیار شاخص و ارزشمندی در مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسیده و این مجتمع عظیم گازی یکی از قطب‌های بسیار درخشان در کشور است.

وی در ادامه با اشاره به حمایت مجتمع گاز پارس جنوبی از شرکت‌های بار اول و دانش بنیان گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته در حوزه استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول و دانش بنیان در سطح وزارت نفت رتبه برتر را کسب نماید و در پالایشگاه‌های سیزده گانه بیشترین میزان استفاده از قطعات و تجهیزات کلیدی را به خود اختصاص بدهد و این موفقیت نشان از حمایت تمام قد این مجتمع از جوانان خلاق و نوآور در شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان ایرانی است.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری تصریح کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در تمام موارد به هم پیوسته هستند و طرح‌های بسیار شاخص و نوآوری در پارس جنوبی پیاده‌سازی شده و باید با برنامه‌ریزی و اندیشه‌های نو این حرکات ادامه پیدا کند.

زیدی فرد گفت: اقدامات سایبری و آموزش در این حوزه باید گسترش پیدا کند و همت مدیران در این خصوص باید چند برابر شود و به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در مجتمع گاز پارس جنوبی خواهیم بود.

وی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در شکوفایی و چرخش اقتصاد کشور، تولید حداکثری گاز و محصولات جانبی، حمایت از شرکت‌های سازنده داخلی توانسته است وزارت نفت را سرفراز کند و مراتب تقدیر و تشکر وزیر محترم نفت را از مدیران، کارکنان و تلاشگران مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی ابلاغ می‌دارم.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری عنوان داشت: توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری صنعت نفت با بهره گیری از توان و دانش بومی جوانان پرتلاش در این مجموعه و ایجاد هم افزایی ملی و استفاده از توانمندی‌های داخلی در دستور کار قرار گرفته و امید داریم این مسیر تداوم چشمگیری داشته باشد.

وی بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی به یک مرکز بسیار مهم خلاقیت و نوآوری در سطح وزارت نفت تبدیل شده و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند با شناسایی نیازهای مهم و راهبردی این مجتمع عظیم مسیر شکوفایی و پیشرفت خود را هموارتر نمایند.

شناسه خبر : 4665
تاریخ : 1401/9/28 06:33:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CRwZNg
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #وحیدرضا زیدی فرد #معاون وزیرنفت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.