آخرین اخبار
مهارت آموزی راهگشای اشتغال و توسعه استان بوشهر است
استاندار بوشهر گفت: مهارت‌آموزی نقش مهمی در حل مشکلات اشتغال جوانان دارد و توسعه استان را به‌دنبال دارد.

احمد محمدی زاده در نشست شورای اشتغال استان بیان کرد: اشتغال همواره به‌عنوان دغدغه جوانان و خانواده‌ها در همه جوامع مطرح است که یکی از راه‌های مهم رفع این دغدغه مهارت‌آموزی در رشته‌های مختلف بر اساس ظرفیت‌های مناطق و علاقه‌مندی متقاضیان است.

وی افزود: بر این اساس برنامه‌های مهارت‌آموزی در استان مطابق با ظرفیت اشتغال صنایع، شرکت‌ها، طرح‌های سرمایه‌گذاری، عمرانی و تولیدی تدوین شده است.

استاندار بوشهر عنوان کرد: استان صنعتی بوشهر از ظرفیت‌های مهم اقتصادی، سرمایه‌گذاری، صنعتی و تولیدی برخوردار است و تنها در منطقه پارس جنوبی به‌عنوان پایتخت انرژی کشور بیش از ۷۰ هزار نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی با اشاره به مصوبه هیات دولت مبنی بر اشتغال ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی در منطقه پارس جنوبی، اظهارکرد: در منطقه پارس جنوبی بیش از ۱۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری شده و این درحالی است که طرح‌های مهم دیگری از جمله ۱۸ مجتمع پتروشیمی در این منطقه در دست ساخت است و با این ظرفیت زیبنده نیست مردم ساکن در جوار این تاسیسات دچار مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال‌زایی باشند.

محمدی‌زاده، اشتغال‌زایی و کارآفرینی را در اولویت برنامه‌های استان دانست و تاکید کرد: با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، امسال تحول شگرفی در این عرصه در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

 

 

شناسه خبر : 1934
تاریخ : 1401/2/24 08:02:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xlznKl
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #احمد محمدی زاده #استاندار #مهارت آموزی #اشتغال جوانان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.