آخرین اخبار
مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار در کاهش آسیبهای اجتماعی جامعه موثر است
رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي برادران گناوه گفت: می‌توان با مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای جوانان در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی گام برداشت.

به گزارش نشریه دریاکنار و به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، بهرام مكاري پور در بازديد از روند اجراي دوره هاي مهارت آموزي در اين مركز وجود کارگاه های آموزشی مجهز به تجهیزات  و مواد مصرفی بروز و استفاده از مربیان مجرب و توانمند در راستای ارائه آموزش های مهارتی به مهارت آموزان  را از جمله نقاط قوت این مركز در جهت ارائه آموزش های مهارتی به اقشار مختلف جامعه برشمرد و افزود : خوشبختانه با تعامل و همکاری با دستگاه هاي اجرايي شهرستان توانسته ایم گامی مهم و موثر را در راستای ارائه آموزش های مهارتی به شهروندان گناوه اي برداریم.
وي با تاکید بر نقش مهم مهارت‌افزایی در عرصه اشتغال و رفع بیکاری خاطر نشان کرد: برای داشتن اشتغال پایدار و ایجاد یک کشور توسعه یافته باید 70 درصد مهارت‌ها عملی و 30 درصد تئوری باشد که این مهم در استان بوشهر   شهرستان گناوه محقق شده است.
مكاري پور با بیان اینکه ارائه آموزش‌ها در سطح کشور به دو بخش رسمی و غیررسمی تقسیم بندی می‌شود، اضافه كرد: در بخش غیررسمی متولی این امر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ایی کشور است که در چند سال اخیر توجه ویژه‌ایی به این آموزش‌ها شده و نتایج قابل توجهی در بحث آموزش و اشتغال‌زایی از این سازمان بدست آمده است و نياز به حمايت همه مسئولان استاني و شهرستاني دارد.
رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي برادران گناوه طرح کارورزی و کارآموزی در محیط کار واقعی را یکی از سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در عرصه ایجاد اشتغال برشمرد و خواستار برنامه ریزی منسجم و دقیق برای اجرای هرچه بهتر این طرحها در میان قشر جوانان جویای کار با همکاری مسئولان شهرستان شد.

شناسه خبر : 644
تاریخ : 1400/4/10 07:22:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xtJYkN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.