گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مهرانگیز قلی پور مجبور به استعفا از مدیریت آموزش پژوهش استان شد تا یک کارشناس جایگزین وی شود
آموزش پژوهش استان (مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری استان بوشهر) یکی مراکز استراتژیک استان در عرصه آموزش و پژوهش می باشد که تحت عنوان نماینده مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور تحت نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور در استان بوشهر فعالیت می نماید.

اگر خاطر مخاطبین گرانقدر باشد، قبلا هم درخصوص تلاش مدیرکل استانداری بوشهر برای منصوب نمودن همسر خویش در جایگاه معاونت این مرکز افشاگری نمودیم که منتج به منتفی شدن موضوع گردید.

حال این تغییرات در نمادِ آموزش و پژوهش استان منتج به استعفای اجباری سرکار خانم مهرانگیز قلی پور (مریریت مرکز) گشته است تا یک کارشناس به جایگزینی وی روانه مرکز گردد‌.

آموزش، پژوهش، ورزش و جوانان؛ چهار عرصه ای می باشند که مدیریت ارشد استان بوشهر آنها را به حال خود رها نموده است و هیچ نظارتی بر بهبود عملکرد این چهار عرصه رهنمون نساخته است و دلیل آن بر هیچ فردی آشکار نیست .

اما سخن دریاکنار با مدیریت ارشد استان در خصوص این مرکز و اتفاقات پیرامون آن: 

- آیا می دانید چرا آموزش و پژوهش که دو عرصه مقدس و شایسته احترام می باشند مورد طمع برخی از زیر مجموعه های حضرتعالی می باشد؟

- آیا این فرآیند ها برای بهبود عملکرد می باشد؟

- آیا زیر مجموعه های حضرتعالی برآوردی نموده اند که سالانه تحت پژوهش های مثلا برای دستگاه های اجرایی چه مبالغی و بین چه افرادی رد و بدل می گردد؟

- آیا مکان آموزش پژوهش استان و موقعیت استراتژیک آن برای شما و زیر مجموعه های حضرتعالی روشن است؟

و چرا هایی از این قبیل ...

 در پایان ضمن توجه مجموعه های ذی ربط به اتفاقات ناخوشایند پیرامون آموزش پژوهش استان، امیدواریم مدیریت ارشد استان با تشکیل تیم کارشناسی و کارآمد مسائل مورد اشارت را به بحث و بررسی گذاشته و ارائه طریق نمایند و بهبود عملکرد این حوزه ها را خواستار شوند، پیش از آنکه نهادهای ناظر پایتخت به موضوع ورود نمایند.

شناسه خبر : 5591
تاریخ : 1401/11/13 19:12:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Tx0pHa
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مهر انگیز قلی پور #آموزش و پژوهش #استعفا #کارشناس

نظرات

7
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • حسین
    1 سال قبل

    با سلام شخصی که در بالا بعنوان کارشناس از وی نام برده شد ایشان دکترای اقثصاد هستند و با ۲۰ سال سابقه ی خدمت در پستهای مختلف ، بنا به صلاحدید مدیریت محترم سازمان جهت بالا بردن راندمان مرکز آموزش و پژوهش استان به این سمت منصوب شده اند ..لذا سایسته نیست که در جهت مخالفت با تصمیم مدیریت محترم آن سازمان و ابقا شخص قبلی در جایگاه خود اینگونه نیرویی که سالها در پستهای معاونت و غیره فعالیت درخشان داشته را با عنوان یک کارشناس معرفی کرد..قطعا فرد مذکور هم از لحاظ سطح تحصیلات و هم از لحاظ کارایی از سرکار خانم قلی پور بالاتر بوده که مدیریت محترم سازمان ایشان را به این سمت انتصاب فرمودند...

  • ناشناس
    1 سال قبل

    دستوری که روی استعفا داده شده رو تو سایت بزار. ریس سازمان تشخیص داده ریس مرکز چه شخصی باشد نکنه میخوای بیاد از شما اجازه بگیره

  • احمدی
    1 سال قبل

    سلام شما براساس چه مستنداتی چنین مطالب کذب و غیرواقعی را می نویسید آیاهرزمان که مدیری یا مسئولی عوض شود شما واژه استعفای اجباری و ایجاد جو تنش زایی در جامعه را علم میکنید... خدا را در نظر بگیرید و بعداً قلم فرسایی کنید! چنین تصور میشود گویا شما نسبت یا دینی نسبت به بعضی مسئولین دارید که بعنوان یک رسانه ظاهراً مردمی چنین چیزی منطقی بنظر نمی رسد! از سویی کسی را که هنوز حتی کارایی، عملکرد و سابقه اورا نمی‌دانید میخواهید با بکار بردن واژه «کارشناس » تحقیر و بعنوان یک انتخاب ضعیف و ناشایست جلوه دهید...در حالیکه ایشان دکترای اقتصاد تخصصی و سابقه ای درخشان و عالی در کارنامه ۲۱ ساله خدمت خود داشته و اگر بنا بر شایسته سالاری, تخصص و علم و وجدان کاری هم بود، خیلی پیش از اینها می بایست به حتی مسئولیتهای بالاتر و مهم تر منصوب میشد...آقای سردبیر محترم! پس صراحتا معلوم است که رفتار کاملا مغرضانه و کارشناسی نشده شما هم مغایر با اصول انسانی رسانه ای است.... بگذاریم زمان و شرایط نظر جنجال برانگیز و مغرضانه شما را قضاوت کند نه پیشاپیش داوری عجولانه و سپر دشمنی و تنش را دامن زدن!!!

  • کارمند برنامه و بودجه
    1 سال قبل

    تبریک عرض می شود حضور سرکار خانم دکتر دانشگر. و خدا قوت خدمت خانم قلی پور قطعا دکتر دانشگر یکی از با کیفیت ترین نیروهای استان بوشهر می باشد و جایگاهی بسیار رفیع تر از مرکز می باشد انشالله معاون استاندار بشه

  • ناشناس
    1 سال قبل

    برای مسئول این سایت و نویسنده ی چنین متنی بسیار عجیب است که اندکی تحقیق راجب مدرک و جایگاه علمی و اجتماعی (کارشناس) نامبرده نکرده است.

  • ر .پ
    1 سال قبل

    خانم دانشگر شاید دارای مدرک دکترا باشد ولی پست فعلی این خانم الان کارشناس بودجه و برنامه ریزی می باشد و انتصاب ایشان به عنوان مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه از لحاظ قانونی ایراد دارد چون مدیر آموزش و پژوهش یکی از پست های مدیریت میانی است و مدیر میانی حتما باید قبل از انتصاب حتما سابقه پست مدیریت پایه داشته باشد و ایشون هیچ وقت پست مدیریت پایه نداشته است و انتصاب ایشان غیر قانونی است و آقای پاپری یا این را نمی داند یا اگر هم بداند دارد کار غیر قانونی می کند

  • فضول محل
    1 سال قبل

    خانم دانشگر چند سال کارشناس بودجه جهاد کشاورزی استان بود و بعد به سارمان مدیریت انتقالی گرفت تا جایی که من شنیدم غیر از کار بودجه هیچ کاری نکرده است به آموزش چه ربطی دارد الله اعلم .سیستم مدیریت کشور ما فقط چادر میخواهد و بس بنده خدا خانم قلی پور چه کم داشت غیر از یک چادر ؟؟