آخرین اخبار
مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی نیروگاه‌های حرارتی تمدید شد
پژوهشگاه نیرو با صدور اطلاعیه|ی از تمدید مهلت ثبت‌نام و تغییر زمان برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی در شرکت‌های وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

در متن اطلاعیه پژوهشگاه نیرو آمده است: "در پاسخ به درخواست‌های متعدد، مهلت ثبت نام در آزمون تامین نیروی انسانی در شرکت‌های وابسته زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تا پایان روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

همچنین تاریخ برگزاری آزمون، روز پنج‌شنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲ خواهد بود."

به گزارش قدس آنلاین، پیش از این، مهلت ثبت نام در این آزمون استخدامی، تا هفتم تیرماه سال جاری بود که طبق اطلاعیه جدید، تا بیستم تیرماه، این مهلت تمدید شده است.

محمدرضا صفری، مدیر اجرا و پیاده سازی نظام صلاحیت حرفه ای صنعت آب و برق در خصوص این آزمون، اظهار داشت: در این آزمون تعداد ۱۵۸ نفر تکنسین، کمک‌کارشناس و کارشناس موردنیاز در ۱۶ شهرستان کشور تامین خواهند شد.

وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت پژوهشگاه نیرو به نشانی www.nri.ac.ir نسبت به مطالعه دفترچه آزمون وثبت نام در این آزمون اقدام فرمایند.

شناسه خبر : 9199
تاریخ : 1402/4/9 15:55:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/At7OUJ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهلت ثبت‌نام #آزمون استخدامی #نیروگاه‌های حرارتی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.