گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آیت الله صفایی بوشهری:
مهمترین مولفه قدرت یک کشور توان دفاعی آن است
امام جمعه بوشهر گفت: اقتدار هر کشور مولفه‌های مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت هر کشور توان دفاعی آن است که جایگاه بسیار راهبردی در بین دیگر مولفه‌های قدرت دارد

به‌گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی ارتش، آیت‌الله صفایی بوشهری در جمع فرماندهان پدافند هوایی منطقه جنوب با تبریک ایام هفته پدافند ارتش افزود: در نظام محاسباتی، قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح، در یک کشور فوق‌العاده نقش مهمی دارد و در بین نیرو‌های مسلح نیز پدافند هوایی دارای جایگاه ویژه‌ای است. چون محاسبات جدید جنگ نرم و سخت رویکرد عملیات از دور و بدون سرنشین دارد.

وی اظهار کرد: امروز ما باید دارای پدافند فوق دانش روز در تمامی عرصه‌های نرم و سخت و در توان مدیریت و تولید محصولات دانش بنیان پدافندی و قدرت بالای عملیات میدانی باشیم.

 امام جمعه بوشهر تصریح کرد: با توجه به این‌که سال‌هاست پدافند هوایی از نیروی هوایی ارتش جدا شده و به عنوان یک نیروی مستقل عمل می‌کند، در عرصه‌ های یاد شده بسیار موفق بوده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب، پدافند هوایی در عرصه جنگ نرم و سخت و هم در توان مدیریت و عملیات میدانی به آن جایگاه شایسته و فوق روز خواهد رسید.

شناسه خبر : 16749
تاریخ : 1403/6/13 14:59:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ZyDifE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آیت الله صفایی بوشهری #توان دفاعی #قدرت #ارتش #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.