گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مهندس بخشی به عنوان مدیرعامل شرکت فراسکو عسلویه منصوب شد
مراسم معارفه جناب آقای مهندس بخشی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت فراسکو عسلویه و تکریم از مهندس نصیری در جلسه ای با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیران و نماینده شرکت سرمایه گذاری اهداف برگزار شد.

 

جنابمراسم معارفه جناب آقای مهندس بخشی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت فراسکو عسلویه و تکریم از مهندس نصیری عصر امروز ششم تیرماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات دفتر مرکزی تهران با حضور اعضای محترم هیأت مدیره ، مدیران و نماینده محترم شرکت سرمایه گذاری اهداف برگزار گردید.

آقای مهندس نصیری
سلام علیکم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
از نشانه‏ های ایمان در وهله اول سپاسگزاری و شکر نسبت به خداوند است که مظهر لطف و بخشش بوده و با نعمتهای فراوان مخلوقاتش را به بندگی و اطاعت از خویش فرمان داده است و در مرتبه دوم تشکر از کسانی است که بازحمات خود موجب خير و شادي و انگيزه کار و فعاليت مي شوند. اين وظیفه‏ ای است که مورد سفارش خدا و اولیاء دین می‏باشد .
توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصتِ مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعاً کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

هم اکنون که به لطف و تقدیر الهی در سنگر جدیدی خدمت خود را آغاز خواهید نمود، خدمات ارزشمند شما در شرکت فراسکو عسلویه به یادگار خواهد ماند.

بدینوسیله لازم می دانیم از زحمات بی شائبه و موثر حضرتعالی تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت نماییم.

روابط عمومی و همکاران محترم شرکت فراسکو عسلویه

شناسه خبر : 9137
تاریخ : 1402/4/6 21:14:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/po3nAN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #منصوب #فراسکو #عسلویه #مدیرعامل #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.