آخرین اخبار
نائب رئیس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر: رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان درخصوص بی حرمتی کارمندِ بانک تجارت (شعبه آبدان) به انسانهای شریف و زحمت کش خطه جنوب استان بوشهر واکنش نشان دهند.
علی غفاری (نائب رئیس انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران) درخصوص کلیپ هتاکی به مردم فهیم و ولایتمدار شهر آبدان از توابع شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر بیانیه ای صادر کردند.

شرح بیانیه ایشان بدین مضمون استوار می باشد؛ 
ویدئویی که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، دل مردمان شریف و زحمتکش جنوب استان بوشهر را به درد آورد.

این ویدئو که کارمند بانک تجارت شعبه آبدان در آن به انسانهای شریف وزحمت کش خطه جنوب استان بوشهر بی حرمتی می نماید، نمونه بارزی از قدرنشناسی بزرگوارانی می باشد که با حضور در استان بوشهر، ضمن بهره مندی از خدمات این استان و فراهم نمودن رزق و روزی، مهمان نوازی این مردمان را با سخنی نادرست تحت الشعاع قرار می دهند.

آبدان یکی از شهرهای با قدمت والای استان می باشد که عمده ساکنین این شهر کشاورز هستند و در دمای بالای ۵۰ درجه مشغول فعالیت بوده و به نوعی قطب تولید گوجه فرنگی در کشور را فراهم آورده اند، روا نیست یک فرد بدین نحو این مردمان شریف و بصورت ویژه تر مردمان سراسر استان را آزرده خاطر سازد.

بر این اساس از رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان بعنوان نمایندگان دستگاه قضایی در استان درخواست واکنشی در خور توجه نسبت به این مهم را خواستارم تا مرهمی شود بر دلِ آرزده مردمان این مرز و بوم.

علی غفاری (نائب رئیس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر)

شناسه خبر : 10001
تاریخ : 1402/5/12 09:36:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gMBSMC
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #انجمن #خبرنگاران #روزنامه نگاران #علی غفاری #هتاکی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.