گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نارضایتی شهروندان از عدم ترمیم و کیفیت پایین آسفالت حفاری ها
عضو شورای شهر بوشهر از نارضایتی عموم شهروندان از عدم ترمیم به موقع و مناسب آسفالت حفاری صورت گرفته توسط شرکت های خدمات رسان خبر داد.

مهرزاد آسایش در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با بیان اینکه شورا و شهرداری در راستای حل مشکل آب شرب شهروندان با حفاری های شرکت آب و فاضلاب موافقت کرد اما شاهدیم که خیلی از حفاری ها بعد از چند ماه هنوز آسفالت آن انجام نشده و یا کیفیت آسفالت ترمیم های هم که صورت گرفته پایین است که باعث نارضایتی شهروندان شده که انتظار دارم شهرداری نظارت بیشتری بر روند حفاری ها و ترمیم آن چه توسط آبفا و چه سایر دستگاههای خدمات رسان داشته باشد.

وی در ادامه افزود شورا سال گذشته در راستای حل مشکل ترافیک خیابان امام خمینی با خرید قطعه زمینی موافقت نمود که زمین خریداری شده و تخریب صورت گرفته درخواست دارم شهرداری برنامه خود جهت این زمین را هر چه سریعتر عملیاتی نماید.

آسایش در پایان از اقدام عملیاتی و به موقع سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر در شهرک نیایش قدردانی نمود.

شناسه خبر : 2232
تاریخ : 1401/4/8 04:32:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hyX49c
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مهرزاد آسایش #شورای شهر #نارضایتی شهروندان #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • شهلا چراغی
    2 سال قبل

    این موضوع در تمامی شهرهای و مناطق زیستی انسانی وجود دارد و آسیب های جسمی و اقتصادی به مردم میزند چاله هایی که در نمی‌شوند و عابران پیاده پایشان در آن میرود و منجر به شکستگی و پارگی تاندون پا میشوند یا زمین خوردن مردم که به اعضای بدن آسیبهای جزیی و کلی میزند و ماشین هاییی که در آنها می افتند و زیر وبند ماشین مشگل پیدا میکند واقعا معضل بزرگی برای جامعه ساکن در مناطق مختلف کشوری ست