آخرین اخبار
نارضایتی ها از آینده جابجایی آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی نبی اکرم (ص) بوشهر از مرکز شهر به رونی
سالهاست که به همت روسای محترم شبکه بهداشت و درمان بوشهر و پیگیری های دلسوزانه و شبانه روزی ایشان، ساختمان اداری شبکه و مرکز مرکز بهداشتی درمانی نبی اکرم (ص) بوشهر در بوشهر - خیابان مطهری - کوچه بازرگانی واقع می باشد و با توجه به موقعیت کنونی مرکز بهداشت و شبکه از نظر دسترسی، علاوه بر رضایتمندی کارکنان، موجبات رضایتمندی اربابان رجوع را نیز فراهم آورده است. شنیده ها حکایت از آن دارد، مسئولین مربوطه به دنبال تجزیه این مجموعه و جداسازی و جابجایی قسمت آزمایشگاه این مجموعه به محله رونی بوشهر بعد از سه راه امام زاده می باشند و این جابجایی مطمئنا با توجه موقعیت مکانی نامناسب و فراهم آوردن مشکلات فراوان برای مراجعینی که نیازمند بخشهای متعدد این مجموعه می باشند نارضایتی هایی را به همراه دارد، این مرکز که متشکل از مجموعه های وابسته به هم و تقریبا در مرکز شهر و دسترس عامه مردم واقع شده است.

 انتخاب مکان مناسب برای راه ‏اندازی یک مرکز درمانی از جمله تصمیمات مهمی است که ‏می‏ تواند تأثیرات قابل ملاحظه ‏ای بر عملکرد آن مرکز، کاربری ‏های مجاور و شبکه معابر پیرامون آن در بلند مدت داشته باشند و مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بایستی اولویت‏بندی عوامل مؤثر بر مکان‏ یابی مجتمع ‏های پزشکی نسبت به شبکه معابر شهری را دستور کار قرار دهند و فراهم آوردن شرایطی شایسته برای عامه مردم را مبنا قرار دهند.

نمی شود یک مسئول، فرایندی خلاف عرف را مبنای تصمیم گیری قرار دهد، امید آن می رود مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی علاج واقعه قبل از وقوع نمایند و صدای نارضایتی ها از آینده جابجایی آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی نبی اکرم (ص) بوشهر از مرکز شهر به محله رونی را شنوا باشند.

شناسه خبر : 3761
تاریخ : 1401/7/26 10:56:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/P2Czo9
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نبی اکرم (ص) #مرکز بهداشتی درمانی #رونی #دلسوزانه #کوچه بازرگانی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.