آخرین اخبار
نارضایتی کشاورزان تنگستانی از عدم اجرای وعده‌های مسئولان
درخواست کشاورزان تنگستانی‌ از جناب استاندار محترم، نماینده محترم دشتی و تنگستان و مدیر کل جهاد کشاورزی استان برای رسیدگی به مشکلات کشاورزان تنگستان بی‌پاسخ مانده است.

تابستان ۱۴۰۱ با باران خارج از فصل، محصولات نخیلات را نابود کرد و سرمایه‌های کشاورزان را ویران نمود.

بعد از آن جلسات متعددی گرفته شد و مسؤلین زیادی از نخیلات بازدید کردند و هر کدام وعده هایی دادند و رفتند اما دردی از کشاورزانی که تمام سرمایه های خود را که تامین کننده مخارج یکساله زندگی آنان بود دوا نکرد. بالاخره تصمیم گرفتند مبلغی ناچیز بعنوان وام به آنان پرداخت شود، یعنی به ازای هر نخل صد هزار تومان و حداکثر تا سقف هزار اصله نخل معادل صد ملیون که این وعده حداقلی هم بعد از گذشت یکسال و نیم اجرایی نشده است و سازمان جهاد و بانک‌ها هر روز برای دادن وام ناچیز هم بهانه تراشی می‌کنند که اعتبار نیست و سامانه خراب است و ...

 با وجود وعده‌های ارائه شده توسط مسئولین و پیگیری‌های انجام شده، هنوز هیچ‌گونه کمک موثری به این کشاورزان صورت نگرفته است.

در ضمن خرمای تولیدی امسال کشاورزان هم فروش نرفته و مشکل آنان صد چندان شده است. استدعا دارد ضمن پیگیری و رفع مشکلات پاسخگوی عملکرد تان به  مردم از طریق رسانه باشید. 


با تشکر علی جهاندار

شناسه خبر : 12734
تاریخ : 1402/9/14 05:13:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/G3Ys60
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کشاورز #تنگستان #مطالبه کشاورزان #جهادکشاورزی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.