آخرین اخبار
نجات گر بوشهری، دریانورد نمونه کشوری شد
در مراسم روز جهانی دریانورد و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از سید محمد جواد پیامی دریانورد نمونه بندر بوشهر تقدیر شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، در آیین گرامی­داشت روز جهانی دریانورد با حضور علی­ اکبر صفایی، معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیران ارگان‌های دریایی و فعالان بخش های خصوصی از فعالیت های شجاعانه و خستگی ناپذیر سید محمد جواد پیامی ملوان نجات گر شناور های جستجو و نجات دریایی استان بوشهر تقدیر و به عنوان دریانورد نمونه کشور معرفی شد.

گفتنی است، هر ساله در ۲۵ ژوئن روز جهانی دریانورد، ویژه برنامه‌های مختلفی به منظور قدردانی از زحمات دریانوردان کشورهای عضو سازمان جهانی دریانوردی IMO برگزار می شود که امسال نیز این مراسم با شعار «مشارکت موثر دریانوردان در حفاظت از محیط زیست دریایی» در تهران برگزار شد.

شناسه خبر : 9016
تاریخ : 1402/3/31 10:13:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wSGZhR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نجات گر #دریانورد #بندر بوشهر #تقدیر #روز جهانی دریانورد #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.