آخرین اخبار
💢نخستین جلسه شورای پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد
به منظور تبیین راهبردهای پژوهشی اداره کل در محور تبلیغ دین، نخستین جلسه شورای پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، این جلسه 28 بهمن 99 با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس شورا، عبدالله رئیسی، دبیر شورا و اعضای شورای پژوهشی از اساتید و پژوهشگران دانشگاه‌ها و حوزه علمیه بوشهر در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام طاهری به تبیین اهداف کلان و عملیاتی اداره کل در محور تبلیغ دین پرداخت و اظهار امیدواری کرد که تشکیل این شورا، به رشد و بالندگی کیفی فعالیت‌های تبلیغی در سطح استان منجر شده و جهت‌گیری‌های فرهنگی دینی اداره کل از پشتوانه‌ی مطالعاتی و تحقیقاتی لازم برخوردار شود. 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه‌ی جلسه ضمن اشاره به اولویت‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگ دینی در استان، گفت: این شورا به عنوان بازوی توانمند مدیریت و دیگر واحدها و دوایر سازمانی، وظیفه‌ای سنگین بر دوش دارد و در هدف‌گیری صحیح و وضع راهبردهای عملیاتی در فعالیت‌های تبلیغی استان، نقشی جدی و مهم ایفا خواهد کرد. 
در بخش دیگری از این جلسه هر کدام از اعضای شورای پژوهشی، به بیان نقطه‌نظرات خود پیرامون وضعیت فرهنگی‌دینی استان پرداخته و با اشاره به برخی آسیب‌ها، درباره نحوه‌ی عملیاتی شدن اهداف، سیاست‌‌ها و الگوی مطلوب برنامه‌ریزی فرهنگی دیدگاه خود را بیان کردند.

شناسه خبر : 297
تاریخ : 1399/11/29 17:42:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pQh4RH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.