آخرین اخبار
نرخ رشد جمعیت در شهرستان بوشهر بسیار پایین و نگران‌کننده است
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با تأکید بر لزوم اصلاح نظام سیاست‌گذاری جمعیتی در کشور گفت: نرخ رشد جمعیت در شهرستان بوشهر بسیار پایین و نگران‌کننده است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر؛ مهندس حمید حبیبی نیا در نشست هم‌اندیشی مراقبین و مربیان حوزه سلامت آموزش‌وپرورش شهرستان بوشهر گفت: پیری جمعیت و فرسودگی نیروی انسانی، عواقب بسیار جدی و هولناکی برای جامعه دارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰، می‌بایست به‌صورت فوری در سیاست‌های جمعیتی تجدیدنظر شود.

وی اظهار داشت: موضوع جمعیت و فرزند آوری از اولویت‌های اصلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و می‌بایست همه‌کسانی که از تریبون و جایگاه اجتماعی برخوردارند نسبت به تبیین موضوع جمعیت، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: موضوع جوانی جمعیت، کاری نیست که به آینده موکول شود و بایستی تا قبل از بسته شدن پنجره جمعیتی که حاصلی جز از دست رفتن نیروهای مولد و توانمند و بالطبع اتلاف منابع کشور نخواهد داشت، باید نسبت به برنامه‌ریزی و اقدام لازم در جهت آگاه‌سازی آحاد جامعه گام برداشت.

شناسه خبر : 14422
تاریخ : 1402/12/22 12:18:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/txwGv2
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #نرخ رشد جمعیت #رئیس مرکز بهداشت #حوزه سلامت #جمعیت #فرزند آوری #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.