آخرین اخبار
نشریه نگین جم به سردبیری مهندس حمیدرضا عباسی در جنوب استان بوشهر راه اندازی شد
این نشریه سعی برآن دارد تا حقایق موجود در جامعه اعم از: اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی را به اطلاع افکار عمومی در شهرستان جم برساند

مهندس  حمیدرضا عباسی ؛ سردبیر نشریه نگین جم در اطلاعيه اي اعلام كرد: دانستن حقایق و آگاهی از واقعیت ها در جامعه امروز ما جزو مهم ترین حقوق هر شهروندی محسوب می شود که همواره در راستای تحقق آن تلاش های زیادی شده است.

 دراین میان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نیز از جمله رسالت هایی به شمار می آید که علاوه بر برخورداری از جایگاه و احترامی خاص در میان همه اقشار و گروه های جامعه، همواره وظیفه ای خطیر و سنگین داشته و لازمه ی ورود به آن دارا بودن شانه هایی ستبر و قدم هایی استوار را طلب می کند.

 مهندس عباسی؛ سردبیر نشریه نگین جم ضمن اشاره به تشکیل بخشهای مختلف این نشریه شامل بخش سردبیر، خبرنگاران، هیات تحریریه، گفت: مطابق گفته امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مطبوعات در بیان حقایق آزادند، این نشریه سعی برآن دارد تا حقایق موجود در جامعه اعم از: اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی را به اطلاع افکار عمومی من جمله همشهریان گرانقدرم در شهرستان جم برساند.

شناسه خبر : 37
تاریخ : 1399/7/16 20:48:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nr15gL
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.