گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نشست رئیس کل دادگستری استان بوشهر با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشست با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در این سازمان حفظ حقوق بیت المال و صیانت از اراضی کشاورزی را مهم دانست و گفت : می بایست در خصوص صیانت از اراضی و منابع طبیعی و کشاورزی تلاش بیشتری صورت گیرد که این امر می بایست با تعامل و همکاری کلیه دستگاه های متولی صورت گیرد.

مهر انگیز  با اشاره به حفظ اراضی کشاورزی گفت : جهاد کشاورزی در راستای اجرای قانون تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز و اجرای احکام صادره در برخورد با متخلفان به عنوان دستگاه متولی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی تصریح کرد : دستگاه قضایی استان از دستگاه‌های متولی که در برخورد با این قبیل تخلفات ورود می کنند به طور جدی حمایت حقوقی و قضایی خواهد داشت .

رئیس کل دادگستری بوشهر در ادامه  با اشاره به صدور اسناد ملی افزود: در جهت حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از زمین‌خواری، لازم است کلیه اراضی کشاورزی و زراعی استان تعیین‌ تکلیف و سند مالکیت رسمی و قانونی این اراضی صادر شود.

شناسه خبر : 13118
تاریخ : 1402/10/7 07:45:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PfIraz
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رئیس کل دادگستری #سازمان جهاد کشاورزی #حقوق بیت المال #صیانت #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.